بازار سهام روز گذشته با روند بهتری نسبت به روزهای گذشته رو به رو شد و برخی از تک سهم‌های گروه‌های پتروشیمی و فولادی روند مثبتی را داشتند.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس؛ ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار امروز گفت: فردا شاخص مثبت است اما پرتفوی افراد تغییر خاصی را نخواهد داشت.


۱۲:۰۰

📌روند معاملات معدنی‌ها

⬅️ #کدما با قیمت ۹۶۱۵ تومان در سقف روزانه قرار گرفته و پس از جابجایی ۸ میلیون سهم تقاضای ۲ میلیونی برای خرید دارد؛ خرید حقیقی ۹۹ درصد

⬅️ #کاما با قیمت ۸۵۸ تومان در مثبت ۵ درصد جابجایی ۲۸ میلیون سهم را پشت سر گذاشته و تقاضای خرید ۸ میلیونی دارد؛ خرید حقیقی ۹۷ درصد

⬅️ #کچاد رشد بیش از ۱.۵ درصدی را با قیمت ۲۸۴۲ تومان و حجم معامله ۲ میلیونی نشان می‌دهد؛ خرید حقیقی ۵۳ درصد و حقوقی ۴۷ درصد

⬅️ #کگل در مثبت ۱ درصد به قیمت ۲۲۱۹ تومان با حجم معامله ۷ میلیونی رسیده است؛ خرید حقیقی ۹ درصد و حقوقی ۹۱ درصد

⬅️ #اپال نزدیک به مثبت ۳ درصد با قیمت ۲۰۷۴ تومان جابجایی ۲ میلیون سهم را به ثبت رسانده است؛ خرید حقیقی ۳۹ درصد و حقوقی ۶۱ درصد

⬅️ #کمنگنز #کگهر و #تکنار تنها نمادهایی هستند که در این گروه با افت قیمت نوسان منفی نزدیک صفر تابلو دارند.


۱۱:۲۵

کاشی و سرامیکی ها نیز نوسانی داد و ستد می شوند.#کترام پر تقاضای گروه است.#کلوند مثبت و متعادل و #کحافظ در آستانه ی صف خرید است.#کصدف و #کهرام پر عرضه های گروه اند.


۱۱:۱۱

گروه هتل داری نیز نوسان قیمت را تجربه می کنند.#گشان نماد مورد توجه گروه است.#سمگا, #گپارس و #گکیش پر عرضه داد و ستد می شوند.#گنگین, #گکوثر و #گدنا مثبت و متعادل اند.


۱۱:۰۰

مخابراتی ها نیز امروز متعادل اند.#اخابر با گرایشی مثبت و #همراه با گرایشی منفی تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کنند.


۱۰:۲۴

بهبود تقاضا در نماد #فولاد در قیمت های ارزنده فعلی در این دقایق محسوس است.


۱۰:۱۵

اطلاعات بازار:

شاخص کل ۱,۳۸۴,۹۴۲

۴۹۰.۱۰ واحد مثبت

ارزش بازار ۵۵,۳۰۵,۷۹۹ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۱۱,۰۰۱ میلیارد ریال

حجم معاملات ۱.۵۰۶ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

شاراک ۳۵۳ واحد مثبت

فولاد ۲۹۳ واحد مثبت

نوری ۲۲۹ واحد مثبت

کالا ۱۹۲ واحد مثبت

شنفت ۱۷۹ واحد منفی

امین ۱۲۱ واحد منفی

فملی ۱۰۰ واحد مثبت

 

بیشترین حجم معاملات :

اتکای ۱۰۵ میلیون سهم

خودرو ۷۳ میلیون سهم

های وب ۶۱ میلیون سهم

خگستر ۵۴ میلیون سهم

کرمان ۴۶ میلیون سهم


۱۰:۰۰

کانه های فلزی امروز متعادل اند.#کاما, #کچاد, #کگل, #ومعادن, #کروی و #اپال مثبت و متعادل اند.#کدما با افزایش تقاضا داد و ستد می شود.#کنور, #کبافق, #کمنگنز, #تاصیکو و #تکنار با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کنند.


۹:۴۰

رایانه ای ها نیز نوسان قیمت را تجربه می کنند.#رانفور و #آپ نمادهای مورد توجه گروه اند.#تاپکیش, #افرا, #مفاخر, #سپ و #رکیش پر عرضه های گروه اند.#رتاپ و #سیستم مثبت و متعادل اند.#توسن #مرقام #رافزا و #مداران با افت قیمت متعادل اند.


۹:۲۸

خودرویی ها امروز افت قیمت را تجربه می کنند.#خساپا, #خگستر, #خپارس, #خزر, #خزامیا, #خفنر, #خکار, #ختوقا, #خشرق, #خریخت, #خمهر, #خوساز, #خاذین و #خکرمان با افت قیمت متعادل داد و ستد می شوند.#خودرو, #خبهمن, #خمحرکه, #خرینگ, #خدیزل و #خپویش مثبت و متعادل اند.#خنصیر, #خکمک و #خلنت پر عرضه های گروه اند.


۹:۲۳

فراورده های نفتی امروز معاملاتی با گرایشی مثبت را تجربه می کنند.#شپنا, #شتران, #شبندر, #شبریز, #شسپا, #شاوان, #شرانل و #ونفت مثبت و متعادل اند.#شراز, #شزنگ و #شپاس نیز با افت قیمت ها تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کنند.


۹:۲۰

فلزات اساسی امروز با نوسان قیمت آغاز به کار کرده اند.#فولاد, #ذوب, #فخوز, #هرمز, #فروی, #فسرب, #فروس, #فسپا, #فنوال, #ارفع, #زنگان, #فرآور, #فپنتا و #فنورد مثبت و متعادل اند.#فملی, #فجهان, #فاسمین, #کاوه, #فزرین, #کویر, #کیمیا و #فایرا نیز با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کنند.


۹:۱۰

معاملات آخرین روز هفته با روند مثبت در نمادهای #کالا #فولاد #وکار #شاراک به عنوان شاخص‌سازان اصلی دقایق نخست، آغاز شده است اما هم‌چنان افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار به چشم می‌خورد.


۸:۴۸

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#کالا

#رانفور

#ولیز

🔹بیشترین عرضه بورس

#لپارس

#وسرضوی

#وسخراج

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#اتکای

#فرابورس

#سپیدما

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#سمگا

#وگستر