بازار سهام در دو روز ابتدایی هفته با روندی منفی بود و دیروز در سومین روز معاملاتی مثبت شد. شاخص کل بورس در پایان بازار به محدوده یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد رسید.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از  صدای بورس بازار سهام در دو روز ابتدایی هفته با روندی منفی بود و دیروز در سومین روز معاملاتی مثبت شد. شاخص کل بورس در پایان بازار به محدوده یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد رسید. روند بازار سهام در روزهای آینده به چه صورت است؟


۱۰:۱۹

اطلاعات بازار:
شاخص کل ۱,۴۲۷,۰۱۷
۳۰۴۷۶.۲۰ واحد منفی
ارزش بازار ۵۷,۳۱۹,۶۶۲ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۹,۰۹۳ میلیارد ریال
حجم معاملات ۲.۵۲۲ میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
فارس ۳۰۷۱ واحد منفی
فولاد ۱۹۶۸ واحد منفی
شستا ۱۷۳۱ واحد منفی
فملی ۱۴۴۳ واحد منفی
شپنا ۱۲۸۶ واحد منفی
تاپیکو ۱۱۹۶ واحد منفی
شبندر ۱۱۰۸ واحد منفی

 

بیشترین حجم معاملات :
دی ۴۰۹ میلیون سهم
خودرو ۲۱۳ میلیون سهم
خساپا ۱۸۴ میلیون سهم
شبندر ۱۳۹ میلیون سهم
کرمان ۱۲۹ میلیون سهم


۹:۴۲

بانکی ها نیز با افت قیمت ها معامله می شوند.#دی, #وبملت, #وتجارت, #وبصادر, #وپارس, #وپست, #وپاسار, #وکار و #وشهر با گرایشی منفی متعادل اند.#وملل, #وگردش و #سامان پر عرضه های گروه اند.#وسالت پر تقاضا و #وزمین با تعادل میان خریداران و فروشندگان نمادهای مثبت گروه اند.


۹:۴۰

خودرویی ها نیز همسو با دیگر گروه ها پر عرضه داد و ستد می شوند.#خودرو, #خگستر, #خزر, #ختراک, #خریخت, #خشرق, #خرینگ, #خکمک و #خکاوه از جمله نمادهای مورد توجه فروشندگان اند.#خساپا, #ختور, #خاور, #خاذین و #خاهن منفی و متعادل گروه اند.در این میان #خنصیر و #خپویش مثبت و متعادل اند.


۹:۲۲

فلزات اساسی نیز با افت قیمت داد و ستد می شوند.#فسرب, #فزرین, #فولای, #زنگان و #فنفت پر عرضه های گروه اند.#فجهان, #فسبزوار, #فولاد, #فملی, #ذوب, #فخوز, #فاسمین, #هرمز و #فسپا منفی و متعادل اند.در این میان #فایرا, #فافزا و #فولاژ با تعادل میان خریداران و فروشندگان نمادهای مثبت گروه اند.


۹:۱۳

فراورده های نفتی نیز یک پارچه قرمز افت قیمت را تجربه می کنند.#شپنا, #شبندر, #شبریز, #شسپا و #شاوان منفی و متعادل اند.#شراز و #شزنگ پر عرضه معامله می شوند.


۹:۰۳

بازار امروز با افت قیمت ها قرمز رنگ آغاز به کار کرده است.


۸:۵۰

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#پارند

#سنیر

#شسینا

 

🔹بیشترین عرضه بورس

#وسرضوی

#کدما

#برکت

 

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#زاگرس

#سپیدما

#قاسم

 

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#آ_س_پ

#اکورد