دیروز بورس با افزایش تقاضا در نمادهای فولاد و شستا، مثبت به کار خود پایان داد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس، ریسک‌های سیستماتیک بازار همچنان ادامه دارد. بورس همچنان دستخوش تصمیمات مبهم دولت است. برای آخرین نمونه خبر قطع گاز فولادی‌ها در روز گذشته بازار را بسیار متاثر کرد. با این حال سیگنال‌های مثبتی در بازار سهام به چشم می‌خورد که احتمال تداوم روند رشد را برای فردا پررنگ‌تر می‌کند.


۱۰:۳۱

نبض مثبت در دارویی ها مشهود است.#برکت،#دیران، #دجابر، #دسانکو، #دزهراوی، #دروز، #دبالک، #دتوزیع و #دشیمی مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.#دتولید، #دلر، #پخش و #دتماد نماد های پرتقاضای گروه اند. #والبر، #دلقما، #دعبید، #دحاوی نیز با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.


۱۰:۲۸

پس از بازگشایی پر تقاضا #وبملت شاهد شکل گیری تقاضا در بانکی ها هستیم.#وتجارت، #وبصادر، #ونوین و #وسینا نیز در سقف قیمتی خود پر تقاضا به صف نشستند.


۱۰:۲۰

اطلاعات بازار:

شاخص کل ۱,۴۰۰,۲۶۲

۱۳۳۲۷.۰۶ واحد مثبت

ارزش بازار ۵۵,۹۸۱,۳۷۸ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۱۴,۷۶۳ میلیارد ریال

حجم معاملات ۲.۱۳۵ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

فولاد ۲۰۵۳ واحد مثبت

شستا ۱۹۱۸ واحد مثبت

تاپیکو ۱۱۸۲ واحد مثبت

شپدیس ۱۰۹۶ واحد مثبت

فارس ۹۳۳ واحد مثبت

نوری ۸۳۱ واحد مثبت

وبملت ۶۸۹ واحد مثبت

 

بیشترین حجم معاملات :

خبهمن ۱۷۵ میلیون سهم

فاراکح ۱۲۵ میلیون سهم

وبملت ۱۱۴ میلیون سهم

وتجارت ۱۰۴ میلیون سهم

خگستر ۱۰۱ میلیون سهم


۹:۵۴

نبض مثبت در شیمیایی ها محسوس است.#پترول، #نوری، #شلرد، #زاگرس، #آریا، #شاراک، #شصدف، #تاپیکو، #شکربن، #شپدیس، #کرماشا و #شیران مثبت و متعادل معامله می شوند.#شفن، #شگویا، #شکلر، #شتوکا، #شلعاب و #جم_پیلن از جمله نماد های مورد توجه گروه اند. در این میان #پارس، #ساینا، #مارون و #شاملا در مدار منفی و متعادل داد و ستد میشوند.


۹:۵۰

در غیاب #خودرو و #خساپا در مدار مثبت نوسان قیمت را تجربه می کنند.#خبهمن، #خگستر، #خزر، #ختوقا، #خمحرکه، #خرینگ، #ورنا، #خکمک، #خکاوه، #خاهن و #خکرمان با گرایش مثبت متعادل اند. در این میان #خزامیا، #خنصیر، #ختور، #خاذین، #خکار، #خموتور و #خمهر نیز با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند.


۹:۳۰

نفتی ها در غیاب #شپنا و #شزنگ با معاملاتی سبز رنگ همراه اند.#شبندر، #شتران، #شسپا، #شبریز، #شاوان، #شبهرن، #شنفت، #ونفت و #شراز مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان #شرانل و #شپاس تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار منفی معامله می شوند.


۹:۱۵

شاخص کل با افزایش بیش از ۴۵۰۰ واحدی همراه شده و شاخص هم‌وزن رشد بیش از ۸۲۰ واحدی داشته است.


۸:۴۶

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#شستا

#غنوش

#جم_پیلن

 

🔹بیشترین عرضه بورس

#وسخوز

#انرژی

#وسرضوی

 

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#شتوکا

#بالاس

#توسن

 

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#حسیر

#شگامرن