به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : خلاصه بازار امروز در نهایت بازار امروز که متعادل منفی سپری شد، صنایع کوچک نظیر زراعت، قند و شکر و ماشین‌آلات از جمله گروه های مورد توجه خریداران بودند. شاخص کل با از دست دادن ۸۲۳۰ واحد، در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۰ واحد به کارش خاتمه داد. […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

خلاصه بازار امروز
در نهایت بازار امروز که متعادل منفی سپری شد، صنایع کوچک نظیر زراعت، قند و شکر و ماشین‌آلات از جمله گروه های مورد توجه خریداران بودند. شاخص کل با از دست دادن ۸۲۳۰ واحد، در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۰ واحد به کارش خاتمه داد.
حقیقی‌ها ۳۱۶ میلیارد تومان از بازار خارج کردند و ارزش معاملات خرد به ۵.۱ همت رسید.
نمادهای سلار و کنور صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای فولاد و فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۳۱⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افت بیش از ۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با کاهش ۴۸ واحدی همراه بوده است.
نمادهای فولاد، فملی، تاپیکو، فارس، اخابر، مبین و شپنا در صدر منفی‌سازان شاخص بورس قرار دارند و خودرو ، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معامله ۲۷۱ میلیارد تومان، ۲۴۹ میلیارد تومان و ۲۴۶ میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.

 


۱۲:۰۹⏰
وآیند برای هفتمین روز پیاپی متحمل صف فروش است. ارزش صف فروش کنونی این نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.


۱۱:۵۸⏰
نماد زماهان پس از بازگشایی که به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شده بود، هم‌اکنون با رشد ۱۳ درصدی قیمت معامله می‌شود.


۱۱:۴۵⏰
اخابر با قیمت ۱۱۸۰ تومان در منفی ۲ درصد دادوستد ۱۴ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است و همراه با قیمت ۵۶۵ تومان رشد بیش از ۱ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۳ میلیون سهم رسیده است.


۱۱:۲۶⏰
گروه بیمه نیز معاملات متعادلی دارد. در این گروه ملت با رشد ۷ درصدی خود خریدارنش را صف نشین کرده است و بپاس و میهن افت ۲ درصدی دارند.


۱۱:۲۵⏰
در گروه بانکی، وبملت با قیمت ۴۸۱ تومان نوسان مثبت دارد، وتجارت با قیمت ۲۴۵ تومان نوسان منفی دارد و وپارس با قیمت ۱۹۲.۷ تومان در منفی ۲ درصد دادوستد ۳۶ میلیون سهم را نشان می‌دهد.
ونوین با قیمت ۵۸۶ تومان در منفی ۱ درصد حجم معامله ۲۴ میلیونی دارد، #وخاور با قیمت ۳۷۵ تومان نوسان مثبت با حجم معامله ۴ میلیونی دارد و #وپاسار با نوسان مثبت بر روی قیمت ۳۰۳.۵ تومان حجم معامله ۵ میلیونی دارد.


۱۰:۵۷⏰
نماد نطرین برای پنجمین روز متوالی با رشد ۷ درصدی قیمت پرتقاضا دنبال می‌شود.


۱۰:۴۶⏰
ارزش معاملات خرد بازار تا این لحظه ۲۳۰۰ میلیارد برآورد می‌شود.


۱۰:۰۶⏰
ونفت که در دقیقه‌های نخست روز جاری تا ۵۵۹ تومان عقب‌نشینی داشت اکنون در محدوده ۵۷۰ تومان ۱,۵ درصد منفی در حال ادامه است.


۱۰:۰۰⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با افت ۱۷۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش ۶۴۵ واحدی همراه بوده است.


۰۹:۴۷⏰
نطرین با قیمت ۱۹۷۶ تومان در مثبت ۷ درصد تقاضای خرید را به همراه دارد و حجم معامله آن به ۱۴ میلیون سهم رسیده است.


۰۹:۴۷⏰
نیز از نمادهای مثبت بازار امروز است که با قیمت ۱۸۴۷ تومان در مثبت ۳.۵ درصد حجم معامله ۱۱ میلیونی را پشت سر گذاشته است.


۰۹:۴۷⏰
در میان معاملات گروه انبوه‌سازی نماد ثشرق با رشد ۵ درصدی پرتقاضا دنبال می‌شود و ثمسکن با افت ۳ درصدی دست به دست می‌شود.


۰۹:۴۶⏰
نمادهای خودرو، خگستر، خساپا و خاور از گروه خودرو نزدیک به صفر تابلو با گرایش منفی دنبال می‌شوند و خبهمن با رشد ۲ درصدی دست به دست می‌شود.


۰۹:۴۵⏰
شستا با افت بیش از ۱ درصدی بر روی قیمت ۱۲۷ تومان معامله می‌شود.


۰۹:۳۰⏰
وبملت با قیمت ۴۷۸.۸ تومان و #وتجارت با قیمت ۲۴۵.۹ تومان هر دو نوسان منفی دارند.


۰۹:۳۰⏰
نماد کرومیت پی از چند روز رشد متوالی هم‌اکنون با افت ۵ درصدی فشار فروش دارد.


۰۹:۲۹⏰
فولاد با قیمت ۶۳۴ تومان فملی با قیمت ۷۶۹ تومان و #ذوب با قیمت ۴۵۶.۷ تومان هر سه با نوسان منفی همراه هستند.


۰۹:۰۹⏰
معاملات امروز با افزایش ۲۴۰ واحدی شاخص کل متأثر از جم، ثشاهد و وملی آغاز شده است. فولاد، فملی، وبملت و ومعادن نمادهای منفی تأثیرگذار بر شاخص هستند.