به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا: خلاصه بازار امروز در آخرین روز معاملاتی هفته، شاخص کل با رشد ۲۲۰۰ واحدی به کارش خاتمه داد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۲ هزار واحد متوقف شد. امروز حقیقی‌ها ۱۸۸ میلیارد تومان به بازار وارد کردند و ارزش معاملات خرد به ۴.۱ همت رسید. نمادهای فصباح و […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا:

خلاصه بازار امروز
در آخرین روز معاملاتی هفته، شاخص کل با رشد ۲۲۰۰ واحدی به کارش خاتمه داد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۲ هزار واحد متوقف شد.
امروز حقیقی‌ها ۱۸۸ میلیارد تومان به بازار وارد کردند و ارزش معاملات خرد به ۴.۱ همت رسید.
نمادهای فصباح و های وب صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای وسالت و خساپا بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۳۰⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با کاهش بیش از ۱۷۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۰ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش ۱۷ واحدی همراه بوده است.
شستا، شتران، شبندر، فولاد و شپنا در صدر منفی‌سازان بورس قرار دارند و خودرو، انبوه‌سازی و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معامله ۲۰۵ میلیارد تومان، ۱۷۶ میلیاردتومان و ۱۴۱ میلیارد تومان برترین صنایع بازار هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۲:۰۸⏰
اخابر با رشد ۴ درصدی قیمت تاثیر مثبت بر شاخص کل داشته است.


۱۲:۰۷⏰
بمولد صف خرید ۲.۵ میلیونی در قیمت ۵۴۰۰ ریال تشکیل داده است و قدرت خریدار بر فروشنده برتری دارد.
سهم با همت حقیقی‌ها صف خرید شده و طی هفته اخیر اغلب در محدوده قرمز به معاملات خود پایان داده است.


۱۱:۵۰⏰
در گروه بانکی، وبملت با قیمت ۴۳۹.۵ تومان نوسان منفی دارد، وبصادر با قیمت ۱۸۷.۶ تومان نوسان منفی و حجم معامله ۳۴ میلیونی داشته است و وتجارت با قیمت ۲۱۴.۴ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۴۱ میلیون سهم را نشان می‌دهد. ونوین با قیمت ۵۷۰ تومان نوسان منفی دارد و وشهر نیز با قیمت ۱۲۶۵ تومان نوسان منفی داشته است.


۱۱:۴۸⏰
اخابر با قیمت ۹۶۰ تومان رشد بیش از ۳ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۴ میلیون سهم رسیده است و همراه با قیمت ۴۷۰ تومان در منفی ۱ درصد حجم معامله ۵ میلیونی را نشان می‌دهد.


۱۰:۵۸⏰
در گروه پالایشی‌ها، شتران با قیمت ۴۱۱.۳ تومان نزدیک به منفی ۱ درصد دادوستد ۱۶ میلیون سهم را نشان می‌دهد و شپنا با قیمت ۸۲۳ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله ۷ میلیونی داشته است. شبندر با قیمت ۹۷۱ تومان نوسان منفی با حجم معامله ۶ میلیونی دارد، شبریز با قیمت ۱۱۷۵ تومان و شاوان با قیمت ۲۰۴۵ تومان نوسان منفی دارند و شراز نیز با قیمت ۱۳۴۷ تومان در منفی ۱ درصد معامله می‌شود.


۱۰:۵۸⏰
کترام با افزایش تقاضای خرید همراه است با قیمت ۱۰۷۹ تومان رشد بیش از ۱ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۴۷ میلیون سهم رسیده است.


۱۰:۵۷⏰
شستا با قیمت ۱۱۷.۶ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۹۰ میلیون سهم رسیده است.


۱۰:۵۰⏰
پالایشی ها نزدیک به صفر تابلو در محدوده منفی معاملات سرخی دارند.


۱۰:۴۸⏰
گروه سیمان معاملات متعادلی دارند. نمادهای سدشت و سیلام صف فروش دارند، در حالی که سفار، سبزوا و سقاین در محدوده مثبت نوسان دارند.


۰۹:۵۷⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با افزایش ۴۷۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۲ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد ۱۲۰۰ واحدی همراه بوده است.


۰۹:۵۶⏰
فصبا در معاملات امروز با قیمت ۷۰۴ تومان نزدیک به صفر تابلو قرار دارد و حجم معامله آن به ۵۲ میلیون سهم رسیده است.


۰۹:۳۶⏰
در میان معاملات متعادل معدنی‌ها کرومیت در ششمین روز بعد از بازگشایی با رشد ۵ درصدی قیمت صف خرید دارد و تا این لحظه ۴۰ میلیون برگه سهم معامله کرده است.


۰۹:۳۶⏰
نماد کسرا برای دومین روز متوالی با رشد ۶ درصدی قیمت مورد توجه خریداران قرار گرفته است.


۰۹:۳۵⏰
شستا با قیمت ۱۱۷.۷ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۳۰ میلیون سهم رسیده است.


۰۹:۳۵⏰
وبهمن با رشد بیش از ۵ درصدی برروی قیمت ۴۴۷.۲ تومان از دقایق ابتدایی در میان شاخص سازان اصلی دیده می‌شود.


۰۹:۲۱⏰
بزرگان گروه خودرو با گرایش مثبت آغاز به کار کردند. نمادهای خودرو، خگستر، خساپا، خاور و خزامیا با رشد ۱ درصدی معامله می‌شوند.


۰۹:۱۸⏰
خساپا با قیمت ۲۵۰ تومان رشد بیش از ۱.۵ درصدی دارد و خودرو با نوسان مثبت برروی قیمت ۲۶۱.۸ تومان معامله می‌شود.


۰۸:۵۵⏰
معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۶۲۰ واحدی متأثر از وبهمن، سفار، ثاخت، خساپا و کسرا آغاز شده است.