روز گذشته ارزش معاملات در بازار بورس اوراق بهادار تهران در حوالی ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تثبیت شد، اما عدد شاخص همچنان در محدوده‌های ۲ میلیون و ۵۰ هزار واحدی قرار گرفته است. به جز نماد شستا اکثر بزرگان بازار همچون نماد فملی، شستا، اخابر، فولاد و نماد کگل و شپنا جزو تأثیرگذاران منفی بودند و نکته جالب نماد اپال بود که توانست ۲۴۱ واحد شاخص کل را مثبت کند. گروه انبوه‌سازی برای چندمین هفته متوالی همچنان جزو سه گروه برتر بازار از منظر ارزش معاملاتی است و بعد از گروه خودرویی که ارزش ۲۸۸ میلیارد تومانی را به خود گرفته بود، این گروه توانست با ۲۴۳ میلیارد تومان در رتبه و جایگاه دوم قرار گیرد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

۱۱:۱۶⏰
زملارد مثبت ۱ درصد. سهم در قیمت ۱۸،۸۲۰ ریال با لباس سبز تماماً بین حقیقی‌ها داد و ستد شده است. این سهم طی دو روز اخیر اغلب در محدوده سبز بازار معامله شده است.
خبر تکمیلی…


۱۱:۱۵⏰
نمادهای ذوب، فولاد، فملی و فاسمین در گروه فلزات مماس بر صفر تابلو در محدوده منفی نوسان دارند و فروسیل با رشد ۵ درصدی در این گروه مورد توجه قرار دارد.


۱۰:۵۴⏰
در گروه فراکابی‌ها، بورس با قیمت ۵۹۱ تومان رشد حدود ۴ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۳ میلیون سهم رسیده است و فرابورس با قیمت ۸۶۷ تومان با رشد بیش از ۲ درصدی حجم معامله ۲۱ میلیونی دارد.
کالا با قیمت ۹۰۸ تومان با رشد بیش از ۲ درصدی دادوستد ۱۱ میلیون سهم را نشان می‌دهد و انرژی با قیمت ۲۵۳۶ تومان در مثبت ۲ درصد حجم معامله ۴ میلیونی را پشت سر گذاشته است.


۱۰:۵۳⏰
شتران ۴،۲۶۰ ریال و سبزپوش است.
در کنار حضور ۸۰ درصدی حقیقی‌ها شاهد حضور حقوقی‌ها در سمت خریدار نیز هستیم.


۱۰:۳۸⏰
ثمسکن مثبت ۵ درصد و در قیمت ۷،۲۸۰ ریال در حال معامله است.
حقیقی‌ها ۹۷ درصد خریداران و ۶۸ درصد فروشندگان سهم را شامل می‌شوند.
معاملات سهم از ابتدای آبان ماه اغلب مثبت بوده و امروز سومین روز متوالی حضور سهم در محدوده سبز بازار است.


۱۰:۳۱⏰
#ذوب که دیروز متعادل و منفی بود امروز سبزپوش شده و از ۳۷۶ خود را به ۳۸۹ تومان رساند و حالا در حدود ۳۸۳ تومان ۰,۷ درصد مثبت دنبال می شود.
فعلا بیش از ۹۰ درصد از معامله گرانش حقیقی اند و قدرت خریدار با فروشنده برابر است.


۱۰:۳۰⏰
شستا با قیمت ۱۲۰ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۲۷۸ میلیون سهم رسیده است.


۱۰:۰۲⏰
هرمز را در محدوده ۶۷۲ تومان ۲,۱ درصد مثبت دست به دست می‌کنند. تقریبا کل معامله گرانش حقیقی‌اند و اکنون در این نماد قدرت خریدار بیش از فروشندگان است.


۱۰:۰۲⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با افزایش بیش از ۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۵۷ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد بیش از ۴۳۰۰ واحدی همراه بوده است.


۰۹:۵۵⏰
ثبهساز با رشد بیش از ۵ درصدی برروی قیمت ۳۱۳.۵ تومان حجم معامله ۳۰ میلیونی داشته است.


۰۹:۵۵⏰
فولاد با قیمت ۵۶۲ تومان در صفر تابلو فملی با قیمت ۷۰۱ تومان با نوسان منفی و ذوب با قیمت ۳۸۵.۵ تومان در مثبت ۱ درصد معامله می‌شود.


۰۹:۵۵⏰
ورازی با حضور حداکثری حقیقی‌ها در محدوده ۱۴۸ تومان ۱,۲ درصد مثبت دنبال می‌شود.


۰۹:۵۳⏰
نمادهای گروه خودرو رو به بالا معامله می‌شوند. نمادهای خگستر، خساپا، خاور و خزامیا با رشد ۳ درصدی قیمت و در قطعه‌سازی ختوفا و خکمک در محدوده حداکثری قیمت دادوستد می‌شوند.


۰۹:۴۱⏰
سدشت در قیمت ۹۰،۴۸۰ ریال توسط حقیقی‌ها داد و ستد شده است.
این سهم طی یک ماه اخیر اغلب در محدوده سبز بازار معامله شده است و امروز نیز چهارمین روز متوالی حضور سهم در محدوده سبز بازار است.


۰۹:۴۰⏰
خودرو با قیمت ۲۶۵.۴ تومان با رشد بیش از ۱ درصدی حجم معامله ۲۰ میلیونی داشته و خساپا با نوسان مثبت برروی قیمت ۲۳۶ تومان معامله می‌شود.


۰۹:۴۰⏰
شستا با قیمت ۱۲۰.۶ تومان افزایش بیش از ۱ درصدی دارد و در دقایق ابتدایی حجم معامله ۵۹ میلیونی دارد.


۰۹:۲۶⏰
اکثر نمادهای گروه انبوه‌سازی معاملات سبزی دارند. ثبهساز، وساخت و ثمسکن با رشد ۳ درصدی و ثرود، ثتران و کرمان با رشد ۴ درصدی قیمت دست به دست می‌شوند.


۰۹:۲۶⏰
گروه سیمان متعادل آغاز به کارکرده است، اما در این میان سیلام با رشد ۷ درصدی قیمت برای چهارمین روز مورد توجه خریداران قرار گرفته است.


۰۹:۱۰⏰
بازار با روندی متعادل و مثبت متأثر از نمادهای شستا، آسیا، وساخت، سیلام و ثبهساز کار امروز را آغاز کرده و شاخص کل با افزایش ۷۳۰ واحدی همراه شده است.