در پایان معاملات دومین روز هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۲.۹ درصدی، معادل ۶۰ هزار و ۵۴۷ واحد، در ارتفاع دو میلیون و ۱۴۷ هزار و ۸۸ واحدی قرار گرفت. افزایش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن، به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی […]

در پایان معاملات دومین روز هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۲.۹ درصدی، معادل ۶۰ هزار و ۵۴۷ واحد، در ارتفاع دو میلیون و ۱۴۷ هزار و ۸۸ واحدی قرار گرفت. افزایش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن، به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی هم‌جهت را به ثبت رساند و با رشد ۲.۱۵ درصدی در ارتفاع ۷۴۰ هزار واحدی قرار گرفت. دیروز همچنین ارزش معاملات خرد هفت هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان و حجم معاملات ۱۲.۲ میلیارد برگه سهم به ثبت رسید.

۰۸:۵۵⏰

۱۰:۰۰⏰
شاخص کل افزایش ۲۰۰ واحدی دارد، اما به نظر نمی‌رسد روند مثبت شاخص حفظ شود ، شاخص هم وزن افت بیش از ۶۰۰ واحدی را ثبت کرده است.

خبر تکمیل می‌شود…


۰۹:۵۹⏰
خساپا در دقایق ابتدایی از ۲۵۰ تا ۲۶۱ تومان بالا رفت و اکنون در محدوده ۲۵۷ تومان ۳,۳ درصد مثبت با حضور ۳۷ درصدی حقوقی ها در جمع خریداران در حال معامله است. بیش از ۸۰ درصد از عرضه های آن توسط حقیقی‌ها انجام شده و قدرت خریدار و فروشنده تقریباً با هم برابر است.


۰۹:۴۲⏰
عرضه ها در بازار شدت بیشتری گرفته و تقریباً به تمامی سهم های بازار تسری پیدا کرده است.


۰۹:۴۱⏰
شپنا با قیمت ۵۲۷ تومان نوسان منفی دارد ، #شبندر با قیمت ۱۰۵۴ تومان افت بیش از ۱ درصدی دارد و #شتران با قیمت ۳۰۲.۸ تومان افت بیش از ۲.۵ درصدی داشته است.


۰۹:۴۱⏰
وپارس با قیمت ۲۱۸ تومان در مثبت ۵ درصد حجم معامله ۴۷۹ میلیونی داشته و با صف خرید بیش از ۱۸۰ میلیونی همراه است.


۰۹:۳۵⏰
تا این لحظه حدود ۶۸ میلیارد تومانی پول حقیقی از بازار خارج شده است و #ارزش_معاملات_خرد در حدود ۱۷۷۲ میلیارد تومان است.


۰۹:۳۳⏰
فولاد با افت بیش از ۲ درصدی برروی قیمت ۴۷۸ تومان حجم معامله ۲۹ میلیونی داشته و #فملی با نوسان منفی برروی قیمت ۶۰۰ تومان حجم معامله ۲۱ میلیونی دارد.


۰۹:۳۱⏰
وضعیت معاملات در گروه فلزات نیز مانند روز گذشته چندان دلچسب نیست نمادهای #فولاد، #ذوب، #فصبا، #کویر، #فباهنر با افت ۱ درصدی قیمت معامله می شوند.


۰۹:۲۶⏰
صنعت خودرو به دنبال خبرهای خوب و حمایتی که از آن ها پخش شده ، همچنان پیشران بازار است و در روز جاری که تعداد زیادی از سهم ها با عقب نشینی همراه شده اند ، #خودرو با قیمت ۲۸۳.۹ تومان رشد بیش از ۴ درصدی دارد و #خساپا با افزایش بیش از ۱.۵ درصدی برروی قیمت ۲۵۳ تومان معامله می شود.


۰۹:۲۶⏰
در میان معاملات متعادل گروه بانکی نماد #وپارس در ادامه روند روزهای گذشته خود با رشد ۵ درصدی صف خرید دارد.


۰۹:۱۶⏰
خودرویی ها امروز نیز معاملاتی نسبتا پر تقاضا را تجربه می کنند.#خودرو صف خرید ۲۵۰ میلیونی را تجربه می کند #خساپا و #خگستر ازجمله نمادهای پر تقاضای گروه اند.


۰۹:۱۶⏰
شاخص بورس پس از دو روز جهش سنگین امروز خود را با افزایش ۲۷۰۰ واحدی متاثر از #خودرو #شپنا #خساپا #وپارس آغاز کرده اما در فرابورس شاهد افت ۸۰ واحدی شاخص هستیم.