به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳، در حال حاضر در دومین روز هفته بیشترین تلاطم‌ را در محصولات داخلی و مونتاژی دارد. بازار خودرو پس از حدود یک هفته با افت و خیز شدید همراه شد. همچنین قیمت ارز که از مولفه‌های مهم در بازار خودرو به […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳، در حال حاضر در دومین روز هفته بیشترین تلاطم‌ را در محصولات داخلی و مونتاژی دارد. بازار خودرو پس از حدود یک هفته با افت و خیز شدید همراه شد.

همچنین قیمت ارز که از مولفه‌های مهم در بازار خودرو به شمار می‌رود باعث نوسانی شدن قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی شد و به نظر می‌رسد این وضعیت در هفته پیش رو ادامه‌دار باشد.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نوسانی و در اکثر محصولات با روند صعودی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

تمامی محصولات داخلی برخلاف روز گذشته صعودی گزارش می‌شوند، اما در این میان تعداد کمی نیز ارزان شدند.

پژو پارس و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار ایران خودرو،  هر کدام  ۱۲ میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت پیدا کردند و به‌ترتیب با قیمت‌های ۶۵۳ میلیون تومان و ۷۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

تارا دستیV1 از دیگر محصولات اقتصادی این شرکت نسبت به هفته گذشته ۱۸ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است و به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک از دسته محصولات داخلی شرکت سایپا، هر کدام به‌ترتیب کاهش دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی را در صبح امروز تجربه کردند و با قیمت‌های ۵۳۲ میلیون تومان و ۵۳۹ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

شاهین اتوماتیک G از دیگر محصولات نارنجی‌پوشان جاده مخصوص، با قیمت ثابت نسبت به هفته گذشته به نرخ ۸۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

خودرو داخلی66

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی در دومین روز هفته نیز با افت و خیز شدید در تعدادی از آنها گزارش می‌شوند.

X55 پرو از محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به بهای یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی K7 و کی‌ام‌سی T8 از دسته محصولات جذاب شرکت کرمان موتور، بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته به ترتیب با قیمت‌های یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

هیوندای النترا از محصولات جذاب و لوکس شرکت کرمان موتور، با ریزش ۵۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان رسید.

لاماری هیبرید از محصولات مونتاژی با افت چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی، دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

خودرو خارجی66 (2)