قیمت تیگو ۵ IL در بازار به مرز ۷۰۰ میلیون تومان رسید. این خودرو امروز ۲۲ شهریور در بازار ۶۹۰ میلیون تومان قیمت‌ داشت.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از  تجارت‌نیوز، چری تیگو ۵ IL یک خودروی شاسی‌بلند است که مدت‌هاست توسط شرکت مدیران خودرو تولید و عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در بازار به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت تیگو IE5 در بازار آزاد ۷۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تیگو IE5 هم ۷۵۰ میلیون تومان است.

اما مشخصات تیگو ۵ IL چیست؟

تیگو ۵ یک خودروی شاسی‌بلند و محصول کشور چین است که از سال ۹۵ به بعد در شرکت مدیران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه شده است. این خودرو دارای موتور دو لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر ۱۳۹ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

اگرچه این خودرو در دسته خودروهای چینی قرار می‌گیرد اما برخی معتقدند که کیفیت مطلوبی دارد. چری تیگو ۵ یک خودروی خانوادگی محسوب می‌شود که فضای کافی برای سفرهای خانوادگی دارد. به خصوص که نمای ظاهری و داخلی این خودرو از سال ۹۷ مورد بازبینی قرار گرفت و برخی تغییرات ظاهری و امکانات رفاهی هم به این خودرو اضافه شده است.

قیمت چری تیگو ۵ IL

برخی از کارشناسان معتقدند چری تیگو ۵ رقیب مستقیم جک S۵ است.

قیمت تیگو ۵ IL امروز ۲۲ شهریور ۶۹۰ میلیون تومان بود. قیمت تیگو IE7 هم امروز ۸۸۰ میلیون تومان بود. همچنین قیمت تیگو IE5 در بازار آزاد ۷۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تیگو IE5 هم ۷۵۰ میلیون تومان است.

شرکت مدیران خودرو در روزهای گذشته طرح فروش نقدی و اقساطی خودروهای خود را اجرا کرده است که این طرح شامل فروش فوری و فروش فوق‌العاده خودرو تیگو ۵ هم می‌شد. در این طرح متقاضیان باید نیمی از مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند. سپس مشخص می‌کنند که چند ماه و در چند قسط می‌خواهند قیمت خودرو را تسویه کنند. در طرخ فروش اقساطی مدیران خودرو، تحویل خودرو فوری است. اما فروش خودرو مشمول سود ۲۲ درصد می‌شود.