به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس، در حالی که در ایران طرح‌های مختلفی برای ثبت نام و خرید خودروهای برقی در حال اجرا است، برخی کشورها پا را فراتر گذاشته و با ارائه مدل‌های برقی به صورت رایگان یا با تخفیف‌های ویژه به فرهنگیان، گام بلندی در جهت حمایت از […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس، در حالی که در ایران طرح‌های مختلفی برای ثبت نام و خرید خودروهای برقی در حال اجرا است، برخی کشورها پا را فراتر گذاشته و با ارائه مدل‌های برقی به صورت رایگان یا با تخفیف‌های ویژه به فرهنگیان، گام بلندی در جهت حمایت از محیط زیست و ارتقای رفاه این قشر زحمتکش برداشته‌اند.

این ابتکار عمل نه تنها نویدبخش هوای پاک‌تر برای نسل‌های آینده است، بلکه به عنوان یک مزیت شغلی برای معلمان نیز تلقی می‌شود و می‌تواند انگیزه و رضایت شغلی آنها را افزایش دهد.

همچنین، خودروهای برقی هزینه‌های نگهداری کمتری نسبت به خودروهای سوختی دارند و این مسئله می‌تواند برای فرهنگیان جذاب باشد. برای فروش خودروهای برقی به فرهنگیان، می‌توانید کمپین‌ها تبلیغاتی خاص برای آنها طراحی کنید و از تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای این گروه استفاده کنید.