به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دنا پلاس امروز، شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳، در انواع مدل‌ها بین ۲٫۵ میلیون تومان الی ۱۲ میلیون تومان گران‌تر شده است. با بررسی تیپ‌های مختلف دنا پلاس می‌توان متوجه شد دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال با صعود ۱۲ میلیون تومانی، بیشترین رشد قیمت را نسبت […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دنا پلاس امروز، شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳، در انواع مدل‌ها بین ۲٫۵ میلیون تومان الی ۱۲ میلیون تومان گران‌تر شده است.

با بررسی تیپ‌های مختلف دنا پلاس می‌توان متوجه شد دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال با صعود ۱۲ میلیون تومانی، بیشترین رشد قیمت را نسبت به دیگر مدل‌ها دارد و با نرخ یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس تیپ ۱ یکی از تیپ‌های پایه این خودرو به شمار می‌رفت که توقف تولید خورده است. این خودرو با رشد ۹ میلیون تومانی در بازار به قیمت ۸۴۴ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک نسبت به روز گذشته هشت میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس ۶ سرعته یکی از کمترین تغییر قیمت‌ها را نسبت به روز گذشته دارد. این خودرو ۲٫۵ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با ۸۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس توربوشارژ ۶ سرعته تنها تیپ از محصولات دنا پلاس به شمار می‌رود که هیچ تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و با همان نرخ ۹۷۴ میلیون تومان معامله می‌شود.