به گزارش سایپا شیرعلی نیا: برای ایجاد یک تغییر خاص در خودرو، چه راه‌کارهایی به ذهن شما می‌رسد؟ یکی از بهترین روش‌ها خرید سیستم صوتی است که متناسب با نوع خودرو و علاقه خودتان گزینه بهتر را انتخاب و خرید کنید. البتته نمی‌توان انکار کرد که قیمت ست کامل سیستم صوتی خودرو گران است. در […]

به گزارش سایپا شیرعلی نیا:

برای ایجاد یک تغییر خاص در خودرو، چه راه‌کارهایی به ذهن شما می‌رسد؟ یکی از بهترین روش‌ها خرید سیستم صوتی است که متناسب با نوع خودرو و علاقه خودتان گزینه بهتر را انتخاب و خرید کنید. البتته نمی‌توان انکار کرد که قیمت ست کامل سیستم صوتی خودرو گران است. در این شرایط اگر بخواهید منتظر جمع شدن پس‌اندازها بمانید، احتمالا با افزایش بیشتر قیمت سیستم صوتی در آینده روبه‌رو شوید.

اما روش راحت و سریع برای خریدی باکیفیت و مقرون به‌صرفه این است که به سراغ خرید اقساطی این محصول بروید. در حال حاضر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین متعددی در زمینه فروش قسطی فعال هستند. در این میان با خرید اقساطی از دیجی‌کالا می‌توانید محصولاتی متنوع را از بین بیش از ۹ میلیون کالای مختلف انتخاب و خرید کنید. در ادامه با انواع سیستم صوتی خودرو و روش مناسب برای خرید آن آشنا می‌شویم.

خرید اقساطی با دیجی‌پی

در حال حاضر پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های مختلفی امکان خرید اقساطی کالاها و لوازم خانگی یا انواع لوازم دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کردند. در این میان دیجی‌پی به‌عنوان یک مجموعه قدرتمند مزایای متعددی را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

با ثبت‌نام در پلتفرم دیجی‌پی به‌صورت آنلاین و حضوری می‌توانید از مزایای متعدد وب‌سایت و اپلیکیشن آن برای انجام کارهای روزمره مانند پرداخت‌های مالی، خیریه، خرید بیمه و بسیاری موارد دیگر بهره‌مند وشدی. علاوه بر آن ویژگی جذاب و ممتاز دیجی‌پی این است که شرایط خرید اقساطی سیستم صوتی خودرو و هر نوع کالای دیجیتال، لوازم خانگی و برقی را فراهم می‌کند.

برای استفاده از شرایط خرید اقساطی کافی است که در این پلتفرم ثبت‌نام کنید و بعد از اعتبارسنجی توسط کارشناسان دیجی‌پی، اعتبار و وام برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا و سایر فروشگاه‌های پذیرنده و طرف قرارداد دیجی‌پی را به دست بیاورید.

خرید اقساطی سیستم صوتی خودرو از دیجی‌کالا

برای اینکه انواع سیستم صوتی خودرو را از فروشگاه دیجی‌کالا تهیه کنید، کافی است ابتدا در این فروشگاه سیستم صوتی مناسب برای خودرو خودتان را انتخاب و سایر مراحل خرید اقساطی را با پلتفرم دیجی‌پی پیش ببرید. شما می‌توان به‌طور مستقیم به وب‌سایت دیجی‌پی مراجعه کنید یا با دانلود اپلیکیشن دیجی‌پی از استورهای معتبر و نصب روی گوشی هوشمند خود بقیه مراحل را انجام دهید.

با ثبت‌نام در طرح خرید اقساطی دیجی‌کالا، برای خرید سیستم صوتی خودرو و هر کدام از محصولات عرضه شده در این فروشگاه آنلاین و بزرگ اقدام نمایید. پس از ثبت نام در دیجی‌پی و درخواست اعتبار، کارشناسان دیجی‌پی اطلاعات شما را به‌صورت کامل بررسی کرده و بعد از اعتبارسنجی در سامانه بانکی کشور، میزان اعتبار قابل ارائه به شما مشخص می‌شود که از طریق چک صیادی یا سفته الکترونیکی میتوانید اقدام به دریافت مبلغ دلخواه خود کنید. پس از دریافت اعتبار و انتخاب محصول دلخواه خود در سایت دیجی‌کالا، در صفحه پرداخت روی گزینه پرداخت با اعتبار دیجی‌پی کلیک کنید.

خریدی بدون نیاز به ضامن

ویژگی خاص و منحصر به فرد دیجی‌پی در ارائه اعتبار و وام به کاربرانش این است که در کمترین زمان ممکن شرایط را برای دریافت وام امکان‌پذیر می‌کند. به عبارت دیگر ضامن شما برای اعتبار دریافتی از دیجی‌پی چک صیادی بنفش به نام خودتان است. همچنین می‌توانید با امضای آنلاین سفته الکترونیک، در مدت زمانی بسیار کوتاه تمام روند دریافت وام و اعتبار را از این پلتفرم طی کنید.

بنابراین نیازی به معرفی ضامن دیگری نیست و این به معنای سهولت هر چه بیشتر در دریافت وام برای خرید اقساطی است. دیجی‌پی محدودیت‌های مختلف برای دریافت وام را برطرف کرده تا با سرعت و سهولت بیشتری روند دریافت وام و خرید اقساطی سیستم صوتی خودرو را پیش ببرید.

خرید قسطی از دیجی‌کالا چه مزایایی دارد؟

دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد و پذیرنده دیجی‌پی شناخته می‌شود که بیش از ۹ میلیون کالا از برندها و با تفاوت‌های مختلف را عرضه می‌کند. با دریافت اعتبار دیجی‌پی به‌راحتی می‌توانید خریدی اقتصادی، راحت و مقرون به صرفه را تجربه کنید. همچنین خرید اقساطی از دیجی‌کالا مزایای جذاب دیگری مانند بازپرداخت آسان و عدم نیاز به ارائه ضامن دارد.

میزان اعتبار خرید قسطی از دیجی‌کالا

حداکثر اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا، مبلغ ۳۰ میلیون تومان است. بنابراین در صورتی که قصد خرید سیستم صوتی خودرو از این فروشگاه داشته باشید، می‌توانید تا مبلغ ۳۰ میلیون تومان آن را از طریق اعتبار دریافتی و مابه‌تفاوت قیمت را از حساب کاربری خود در دیجی‌کالا بپردازید. همچنین امکان پرداخت مابقی پول از طریق کارت بانکی نیز وجود دارد.

قوانین خرید قسطی سیستم صوتی خودرو از دیجی‌کالا

برای خرید سیستم صوتی خودرو و سایر کالاهای موجود در فروشگاه دیجی‌کالا باید ابتدا فرم ثبت‌نام خود را در محدوده زمانی ۳۰ روزه تکمیل کنید. بنابراین اگر تا ۳۰ روز اطلاعات ثبت‌نام کامل نشده باشد، مجددا باید فرایند ثبت‌نام را انجام دهید.

همچنین بعد از تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی خود و تامین اعتبار تا۱۸۰ روز برای خرید اقساطی انواع کالاها و لوازم خانگی، برقی و دیجیتال مانند سیستم صوتی خودرو از این فروشگاه فرصت دارید. نکته مهم دیگر این است که یک ماه بعد از تامین اعتبار، باز پرداخت اولین قسط وام و اعتبار دریافتی شما آغاز خواهد شد.

همچنین تعداد اقساط در این طرح از ۶ تا ۱۲ ماه متفاوت است. با توجه به موارد ذکر شده می‌توانید یک خرید اقساطی راحت و بدون دردسر را در فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا تجربه نمایید.

عدم بازپرداخت وام اقساط

برای استفاده هر چه بهتر و بهره بردن از امکانات و خدمات پلتفرم دیجی‌پی و فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا در خرید سیستم صوتی خودرو و سایر کالاها باید چند نکته را در نظر بگیرید. توصیه می‌شود که بدهی و مبلغ اقساط را در زمان تعیین شده تسویه کنید و خوش حساب باشید.

درعین‌حال برای پرداخت اقساط کافی است به اپلیکیشن دیجی‌پی یا نسخه وب‌ آن مراجعه کنید و با کلیک روی “اعتبار من” تمام جزئیات اعتبار دریافتی خود شامل مبلغ بدهی و تسویه بدهی را مشاهده نمایید. حالا می‌توانید بازپرداخت اقساط و تسویه بدهی را در این اپلیکیشن انجام دهید.

در نظر داشته باشید که بدحسابی و عدم بازپرداخت بدهی وام دریافتی باعث می‌شود که مشمول جریمه روزشمار با نرخ ۰٫۲۵% شوید. همچنین درصورتی‌که در پرداخت بدهی تعلل کنید، و مبلغ اقساط را با تاخیر بپردازید، در این صورت خوش حسابی شما در دیجی‌پی نیز از بین خواهد رفت. این موضوع نیز در روند دریافت وام از سامانه بانکی اختلال ایجاد کرده و تا زمانی که بدهی خود را به دیجی‌پی پرداخت نکنید، امکان دریافت وام از بانک‌ها را ندارید.