به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس، روز گذشته (چهارشنبه) عباس علی‌آبادی در نمایشگاه اتو اکسپو حضور یافت و ضمن آن از غرفه‌ تمام شرکت‌های خودروساز و البته غرفه‌ سازمان بازرسین کیفیت و استاندارد ایران که متولی و سازمان ارزیابی و ارزشیابی خدمات کیفی و استاندارهای صنایع مختلف و خدمات کشور […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس، روز گذشته (چهارشنبه) عباس علی‌آبادی در نمایشگاه اتو اکسپو حضور یافت و ضمن آن از غرفه‌ تمام شرکت‌های خودروساز و البته غرفه‌ سازمان بازرسین کیفیت و استاندارد ایران که متولی و سازمان ارزیابی و ارزشیابی خدمات کیفی و استاندارهای صنایع مختلف و خدمات کشور است، بازدید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حضور در غرفه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، ضمن بازدید از توانمندی‌های این سازمان در حوزه ارزیابی و زیرساخت‌های تست خودرو، در جریان مراحل ساخت پروژه بزرگترین مرکز تست تصادف خاورمیانه، قرار گرفت.

ضمن این بازدید، سعید تاجیک- مدیرعامل سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران- داشبورد کیفیت و خدمات صنعت خودرو را تشریح کرد که با استقبال وزیر صمت روبرو و مقرر شد یک نسخه از این داشبورد آنلاین، در اختیار وی قرار گیرد.

گفتنی است داشبورد صنعت خودرو ارائه‌کننده نتایج کیفیت خودروها، وضعیت خدمات فروش و پس از فروش، نتایج رضایت مشتریان از کیفیت، خدمات و… است.

در ادامه وزیر صمت از مراحل ساخت پروژه تست تصادف خودرو نیز بازدید کرد و مدیرعامل ISQI، گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه، ساخت سازه، تامین تجهیزات داخلی و خارجی تست ارائه کرد.

به گزارش ایسنا،تاجیک در گفت‌وگو با وزیر صمت، از خلف وعده بانک صنعت و معدن در تامین مالی این پروژه دانش بنیان علیرغم تایید معاونت علمی و فناوری گلایه کرد که در پی آن وزیر صمت، برای حمایت از این پروژه بزرگ ملی و پیگیری معضل تسهیلات مالی آن قول مساعد داد.