گزارش کیفی خودروهای داخلی هر ماه توسط سازمان استاندارد و بازرسی کشور با توجه به معیارهایی که در دست دارند اندازه گیری و منتشر می شود.

گزارش کیفی خودروهای داخلی هر ماه توسط سازمان استاندارد و بازرسی کشور با توجه به معیارهایی که در دست دارند اندازه گیری و منتشر می شود.

ماه ها بود که تنها خودروی ۵ ستاره داخلی دنا پلاس توربو اتومات بود و این خودرو هم که چگونه توانسته ۵ ستاره بشود سوالات زیادی را در ذهن کارشناسان به وجود آورده بود. قبل از دنا هم خودروهای هاوال اچ ۲ و پژو ۲۰۰۸ حضور داشتند که با توقف تولید از لیست ارزیابی هم خارج شدند. البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که گروه بهمن سابقه خوب و طولانی در تولید خودروهای ۵ ستاره دارد.

به گزارش car.ir به نقل از دنیای خودرو، در آخرین گزارش ارزیابی کیفی منتشر شده مربوط به خودروهای سواری تولیدی ویژه شهریورماه ۱۴۰۰ که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ارزیابی شده است، نام دیگنیتی پرایم در بالاترین سطح از این گزارش می‌درخشد.

شایان ذکر است که در خصوص ادامه تولید این خودرو در گروه بهمن ابهاماتی وجود دارد و به نظر می رسد در گزارش ماه های آینده این سازمان احتمال دارد که دیگر نام این خودرو را در این لیست شاهد نباشیم.

در این گزارش هیچ‌یک از محصولات خودروسازان داخلی در سطح قیمتی دو نتوانسته‌اند پنج ستاره کیفی را دریافت کنند. زیرا استانداردهای شرکت بازرسی کیفیت برای خودروهای تولید داخل بسیار سختگیرانه است و درطول این سال‌ها اختصاص پنج ستاره کیفی به‌یک محصول تولید داخل کم‌سابقه بوده است؛ اما دیگنیتی که تنها SUV تولید داخل در کشور محسوب می‌شود، توانسته است برای نخستین‌بار به این نشان کیفی دست پیدا کند. گفتنی است دیگنیتی دارای استاندارد اروپا و منطبق با استانداردهای ۸۵ گانه کشور است. همچنین دارای تاییدیه استاندارد آلایندگی یورو ۵ از سازمان محیط‌زیست است. یکی از سیاست‌های کلی گروه‌بهمن جلب رضایت مشتری در بالاترین سطح آن در هر حوزه‌ای است و تمام شبکه‌های خدمات پس از فروش بهمن‌موتور آموزش‌های لازم را درخصوص ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان دیگنیتی دیده‌اند.