به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : معرفی ناواران شرکت کرایه خودرو ناواران با شعار «اولین اجاره خودرو ایرانی به سبک جهانی» با رویکرد اعتماد به مشتری، ماشین‌های اقتصادی، لوکس و تجاری را برای مشتریان فراهم کرده است. در ادامه به برخی از دلایل برتری ناواران نسبت به سایر شرکت‌های اجاره خودرو می‌پردازیم. مزایای اجاره […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

معرفی ناواران
شرکت کرایه خودرو ناواران با شعار «اولین اجاره خودرو ایرانی به سبک جهانی» با رویکرد اعتماد به مشتری، ماشین‌های اقتصادی، لوکس و تجاری را برای مشتریان فراهم کرده است. در ادامه به برخی از دلایل برتری ناواران نسبت به سایر شرکت‌های اجاره خودرو می‌پردازیم.

مزایای اجاره خودرو از ناواران:
حذف ضمانت‌های متعارف شرکت‌های اجاره خودرو
با ناواران دیگر نیازی به چک به مبلغ روز خودرو، ضامن معتبر، سند ملک، معرفی نامه از محل کار، جواز کسب و سایر ضمانت‌نامه‌های معمول برای اجاره خودرو نخواهید داشت. ناواران مبلغی جزئی از مشتریان جدید خود به عنوان ودیعه برای جرائم و خسارت‌های احتمالی می‌گیرد. البته این مبلغ هم پس از چند بار استفاده از خدمات ما و شناسایی به عنوان «راننده خوب» حذف می‌شود.

1.jpg

امتیازات و هدایای رایگان
مشتریانی که اشتراک شرکت ناواران را دارند می‌توانند به راحتی از طریق وب سایت یا با تماس تلفنی، برای آشنایان و مهمانان خود، خودرو رزرو کنند و از امتیازات ویژه مشترکین بهره‌مند شوند. همچنین با افزایش امتیاز در حساب کاربری می‌توانند هزینه یک اجاره خودرو را به‌صورت کامل از امتیازات ذخیره شده خود، پرداخت نمایند.

شبکه امدادرسانی و تعمیرات خودرو
ناواران خودرو با همکاری شرکا تجاری خود، امکان امدادرسانی به مشتریان خود را در ۲۰۰۰ نقطه در سراسر کشور دارد. تفاوتی ندارد در کدام شهر از ایران یا حتی مناطق آزاد کشور باشید؛ امدادگران حرفه‌ای و ماشین‌های امدادی که همگی مجهز به تجهیزات کامل عیب یابی، رفع معایب و تعمیرات جزئی هستند در کمتر از ۳۰ دقیقه به مکان شما می‌رسند و ایرادات ماشین کرایه‌ای شما را رفع می‌کنند.

خدمات و پشتیبانی شبانه روزی
ناواران معتبرترین شرکت اجاره ماشین ، در تمامی بخش‌های اصلی خود به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته، مراکز تماس مشتریان و خدمات امدادی فعال دارد تا پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. همچنین در بیشتر ایستگاه‌ها و غرفه‌های فعال این شرکت نیز به صورت ۲۴ ساعته، امکان دریافت و تحویل خودرو وجود دارد. تنها بخش‌های اداری و فروش اجاره‌های بلند مدت شرکت، فعالیتی محدود به ساعات و روزهای اداری دارند.

امکان ارائه خودرو جایگزین
شرکت اجاره خودرو ناواران صاحب بزرگ‌ترین ناوگان خودروهای کرایه‌ای در سطح کشور است. تمامی این خودروها تحت مالکیت خود شرکت هستند و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد؛ از همین رو اگر خودروی کرایه‌ای شما خراب شود یا خسارتی ببیند که با کمک نیروهای امدادی شرکت برطرف نشود، خودرو دیگری تا پایان زمان اجاره در اختیار شما قرار می‌گیرد. استفاده از این سرویس تنها محدود به شهر مبدا نمی‌شود و شما می‌توانید در هر نقطه از ایران از این خدمت بهره‌مند شوید.

3.jpg

شفافیت در عملیات مالی
یکی از راه‌های کسب درآمد برای برخی شرکت‌های اجاره خودرو، کاهش هزینه اجاره خودرو و در عوض افزایش هزینه‌هایی به عنوان مالیات، جریمه، ارزش افزوده و غیره است. بسیاری از افراد فریب قیمت‌های اولیه کمتر این شرکت‌ها رو می‌خورند و درگیر فعالیت‌های مالی غیر شفاف، زیرزمینی یا حتی کلاهبرداری‌های مالی می‌شوند. شرکت اجاره خودرو ناواران خود را ملزم به ارائه فاکتور رسمی و کاملا شفاف، طبق قوانین جاری کشور کرده است تا مشتریان با خیالی راحت و به‌دوراز هرگونه مشکلات مالی و هزینه‌های اضافی، از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

باشگاه رانندگان خوب
تمامی رانندگان در بدو ورود به باشگاه مشتریان ناواران تعیین سطح می‌شوند و پس از تحویل خودرو با توجه به کیفیت نگهداری و بررسی‌های صورت گرفته توسط اطلاعات سامانه موقعیت یاب، تحت عنوان راننده خوب رتبه بندی می‌شوند. هرچقدر رتبه افراد بهتر باشد، در اجاره‌های بعدی ودیعه و حتی اجاره کمتری بابت کرایه خودرو می‌پردازند. کاهش مبلغ ودیعه به‌صورت پلکانی بوده و در نهایت به صفر می‌رسد.

سامانه کنترل خودرو
خودروهای تحت پوشش ناواران، همگی مجهز به سامانه GPS هستند. این ویژگی در وهله اول به امدادرسانان کمک می‌کند تا موقعیت جغرافیایی خودرو نیازمند کمک را پیدا کنند و ثانیا نوع رانندگی فرد از نظر شتاب، ترمز، فشار، سرعت و… دائما بررسی، ثبت و ضبط می‌شود تا رانندگان خوب شناسایی شوند.

پوشش صددرصدی بیمه
امکان پوشش صددرصدی بیمه، تابه‌حال توسط هیچ شرکت بیمه‌ای ایجاد نشده است؛ با این حال شرکت اجاره خودرو ناواران این افتخار را دارد تا خدمات بیمه صددرصدی برای مشتریان خود فراهم کند. ناواران برای راحتی خیال هرچه بیشتر همراهان خود، سطوح مختلفی از پوشش بیمه خسارت و حوادث ارائه می‌دهد که در انتهای طیف به پوشش صددرصدی خسارت در تصادفات و سرقت خودرو ختم می‌شود. مشتریان می‌توانند با توجه به رتبه، نیاز و حساسیت خود میزان پوشش بیمه موردنظرشان را انتخاب کنند.

خدمات VIP
اگر حرفه شما تجارت است یا به هر دلیل دیگری سفرهای زیادی می‌روید و در مقاصد خود نیاز به ماشین دارید؛ می‌توانید در باشگاه VIP ناواران عضو شوید. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر و مراکز تحویل خودرو ناواران نخواهید داشت و تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید خودروی مورد نظر خود را درب منزل، محل کار یا فرودگاه تحویل بگیرید و در وقت و انرژی صرفه جویی کنید.اپلیکیشن ناواران
مشتریان ناواران می‌توانند از اپلیکیشن انحصاری این برنامه استفاده کنند و تمامی مراحل اجاره خودرو، از ثبت نام تا اجاره خودرو و پرداخت اینترنتی توسط درگاه ایمن بانکی را با تلفن همراه خود طی کنند. همچنین امکان لغو رزرو، تغییر در تاریخ و حتی تغییر در خودرو انتخابی از طریق این اپلیکیشن امکان پذیر است. تمامی امتیازات، گزارش‌های مالی، اطلاعات شخصی و نظرات کاربران قبلی نیز در اپلیکیشن ناواران قابل مشاهده و استفاده است

بزرگ‌ترین ناوگان ایران
ناواران بیشترین تعداد خودرو را در بین شرکت‌های فعال اجاره خودرو در سطح ایران دارد؛ با این حال به این دستاورد بسنده نکرده و با هدف تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین ناوگان در سطح بین‌الملل در آینده‌ای نزدیک، در حال گسترش فعالیت خود است.  خودروهای ناوگان ناواران تا به امروز شامل انواع ماشین‌های اقتصادی سدان، لوکس، شاسی بلند و تجاری است.

 

حضور در فرودگاه‌های کشور
غرفه‌های اجاره خودرو ناواران علاوه بر ترمینال خروجی فرودگاه مهرآباد و امام خمینی، در سایر فرودگاه‌های شهرهای دیگر نیز وجود دارد. مشتریان در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند با رزرو ماشین، به محض رسیدن به فرودگاه، خودروی خود را تحویل بگیرند.