ارزیابی بازار خودرو از ثبات قیمت خودروهای پرتیراژهای داخلی در بازار حکایت دارد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس, استپ قیمت خودرو در بازار در حالی صورت گرفت که پرطرفدارهای داخلی در دو روز اخیر شکل افزایشی به خود گرفته بودند، اما امروز و همزمان با کندی بیشتر اینترنت که دسترسی به پلترفم‌های خرید و فروش خودرو را سخت کرده بازار خودرو مجدد به لاک خود فرو رود و امروز شاهد استپ قیمت خودرو در بازار باشیم.

علاوه بر عوامل مذکور فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که مشخص نبودن وضعیت بازار موجب شده تا خریداران تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان ندهند با این شرایط استپ قیمت خودرو روند طبیعی محسوب می شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

به گزارش اقتصاد نیوز,از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S۷»، «سمند LX با موتورEF۷ » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF۷» در بازار امروز ۳۴۹ میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمتی نداشت. «هایما» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و ۹۴۷ میلیون تومانی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که «تارا دنده ای» هم در بازار ۴۴۴ میلیون تومان قیمت خورد و افزایش یک میلیون تومانی داشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» رشد قیمت نداشت و در بازار ۳۱۱ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر ۵۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ببدون تغییر ۴۰۴ میلیون تومان قیمت خورد.

 

ایران 20