شاخص کل بورس طی معاملات روز گذشته با ثبت یک بازدهی مثبت ۰.۷۵ درصدی، علاوه بر تثبیت در کانال ۲ میلیون واحدی، فاصله خود تا سقف تاریخی را به حدود ۳ درصد رساند تا بورس تهران حداقل از نظر نماگر اصلی خود فاصله‌ای تا بازگشت به اوج سال ۹۹ نداشته باشد. در سمت دیگر اما، کوچکترهای بازار عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و شاخص هم‌وزن توانست رشد ۱.۹۶ درصدی را به ثبت برساند. همچنین ارزش معاملات خرد سهام در بازار دیروز عدد ۱۰۸۷۴ میلیارد تومان را به نمایش گذاشت و شاهد ورود پول ۷۰۹ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

۱۰:۴۰⏰
ارزش معاملات خرد تا این لحظه از بازار از ۶۷۰۰ میلیارد تومان عبور کرده است.
خبر تکمیلی…


۱۰:۳۳⏰
در حال حاضر ۱۳۴ صف خرید در بازار دیده می‌شود. در حالی که فقط ۱۳ نماد متحمل صف فروش هستند. غناب، فکمند، ثعمتا، وحافظ، وآتوس، گپارس، لپیام، بتک، وتوسکا، نیرو، فسدید، پشاهن و شسم تنها صف‌های فروش بازار هستند.


۱۰:۲۱⏰
در گروه چندرشته‌ای‌ها، شستا با قیمت ۱۳۳ تومان افزایش بیش از ۲.۵ درصدی داشته و حجم معامله آن به ۵۶۳ میلیون سهم رسیده است، وکغدیر در مثبت ۵ درصد با قیمت ۲۲۸۵ تومان حجم معامله ۲۱۸ میلیونی داشته است و وبانک با رشد بیش از ۳.۵ درصدی و قیمت ۱۱۸۸ تومان حجم معامله ۱۵ میلیونی را ثبت کرده است.


۱۰:۱۸⏰
ارزش معاملات خرد از ۴,۸ همت عبور کرد. تراز پول خرد بازار مثبت ۱۳۰ میلیارد تومان است. تا اینجای کار ۸۴ درصد از خریدها و ۸۱ درصد از فروش‌ها توسط حقیقی‌های بازار انجام شده است. شاخص کل بیش از ۱۵ هزار واحد بالا رفته و به ارتفاع ۲ میلیون و ۵۹ هزار واحد رسیده است. تاپیکو، نوری، شستا، بوعلی، شبریز، خودرو و شتران بیشترین تأثیر را در این صعود داشتند.


۰۹:۵۴⏰
بیشترین حجم معاملات
شستا ۳۱۷ میلیون سهم
خودرو ۲۳۷ میلیون سهم
وکغدیر ۲۰۱ میلیون سهم
خساپا ۱۹۳ میلیون سهم
ذوب ۱۶۶ میلیون سهم


۰۹:۵۳⏰
اطلاعات بازار
شاخص کل ۲,۰۵۳,۵۸۸
۹۱۸۱ واحد افزایش
ارزش بازار ۷۶,۰۲۹,۹۸۹ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۳۱,۴۳۲ میلیارد ریال
حجم معاملات ۴.۴۲۸ میلیارد سهم

نمادهای تأثیرگذار در شاخص
نوری ۱۳۱۳ واحد مثبت
بوعلی ۹۵۳ واحد مثبت
شبریز ۸۰۲ واحد مثبت
تاپیکو ۷۴۰ واحد مثبت
فملی ۶۴۸ واحد منفی
خودرو ۶۱۱ واحد مثبت
وکغدیر ۵۳۹ واحد مثبت


۰۹:۴۵⏰
ارزش معاملات خرد تا به این لحظه در حدود ۳۱۰۰ میلیارد تومان است.


۰۹:۴۴⏰
پالایشی‌ها معاملات سبزی دارند. نماد شبریز با رشد ۷ درصدی مورد اقبال خریداران قرار گرفته و شپنا، شبندر و شتران با رشد ۱ درصدی قیمت دست و پنجه نرم می‌کنند.


۰۹:۲۶⏰
طی حدود بیست دقیقه ابتدایی امروز ارزش معاملات خرد به ۱,۵ همت و تراز پول خرد به مثبت ۲۵ میلیارد تومان رسیده است. شاخص کل حدود ۷ هزار واحد رشد کرده و به ۲ میلیون و ۵۱ هزار واحد رسیده است. شاخص هم‌وزن هم با افزایش ۵ هزار واحدی تا ارتفاع ۶۱۵ هزار واحد بالا رفته است.


۰۹:۲۵⏰
نمادهای وبملت و وتجارت در گروه بانکی نوسان منفی دارند، در حالی که دی در این گروه با رشد ۵ درصدی قیمت پرتقاضا مورد توجه قرار گرفته است.


۰۹:۲۴⏰
گروه فلزات متعادل آغاز به کار کردند. نمادهای فملی، فخوز، فولاد و فاسمین مماس بر صفر تابلو نوسان دارند و ذوب با رشد ۵ درصدی قیمت خریدارانش را صف‌نشین کرده است.


۰۹:۱۳⏰
آخرین روز معاملاتی در تعطیلات نوروز با افزایش ۴ هزار واحدی شاخص کل متأثر از وکغدیر، ذوب، خودرو، شستا و فولاد آغاز شده است.


۰۹:۱۱⏰
گروه خودرو و قطعه‌ساز شروع سبزی از خود به نمایش گذاشته، به نحوی که عمده نمادهای این گروه مثبت هستند. قطعه‌سازان اما نسبت به خودروسازان با تقاضای بیشتری همراه شدند و رشد قیمت بیشترین را تجربه می‌کنند.


۰۸:۵۵⏰
پیش گشایش بازار
سه سهم دارای بیشترین صف خرید
وکغدیر
شملی
همراه
سه سهم دارای بیشترین صف فروش
کلر
ثنظام
غناب