بورس تهران روز گذشته نیز روندی متعادل و مثبت را در پیش گرفت و کارشناسان کاهش قیمت‌های سهام در هفته‌های اخیر، انتشار صورت‌های مالی شش ماهه و انتشار خبرهای حمایتی را از جمله دلایل سبز شدن بورس می‌دانند. شاخص کل بورس طی معاملات روز گذشته کار خود را با یک افزایش ۰.۶۵ درصدی به پایان رساند و در محدوده ۲.۰۳۱ میلیون واحدی ایستاد. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز با ثبت عملکردی مشابه شاخص کل، با یک افزایش ۰.۴۶ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام نیز عدد ۳۸۹۳ میلیارد تومانی را ثبت کرد که با خروج پول ۱۶۱ میلیارد تومانی همراه بود.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

۰۹:۴۳⏰

وسپهر که داد و ستدهای امروز خود را از ۵۲۰ تومان شروع کرده بود تا ۵۰۸ تومان ۲,۳ درصد منفی عقب نشست. حقوقی های وسپهر در حدود ۹۲ درصد از خریدهای آن سهم دارند. اما کل عرضه‌ها توسط حقیقی‌هاست.

خبر تکمیلی…


۰۹:۴۳⏰

خساپا با افت ۳٫۵ درصدی قیمت رو به رو است. سهم در قیمت ۲،۲۲۳ ریال اغلب توسط حقیقی ها خریداری شده و فروش رفته است. در دو روز اخیر معاملات خساپا در محدوده سبز به کار خود پایان داده است.


۰۹:۴۰⏰

خزامیا با کاهش بیش از ۵ درصدی برروی قیمت ۵۵۸ تومان درحال معامله است.


۰۹:۴۰⏰

فملی با قیمت ۶۹۷ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۱۵ میلیون سهم رسیده است.


۰۹:۳۹⏰

پالایشی‌ها با افت نسبی همراه هستند نمادهای #شپنا، #شتران، #شاوان و #شبندر مماس بر صفر تابلو داد و ستد می‌شوند.


۰۹:۳۳⏰

ذوب با افت بیش از ۳٫۵ درصدی برروی قیمت ۳۴۱ تومان درحال معامله است.


۰۹:۲۸⏰

خگستر در قیمت ۴،۱۸۴ ریال با افت ۵٫۵ درصدی مواجه شده، این سهم را حقیقی‌ها داد و ستد کرده‌اند. خگستر طی سه روز اخیر در محدوده سبز بازار به کار خود پایان داده است.


۰۹:۱۵⏰

وبملت با نوسان مثبت برروی قیمت ۴۴۱٫۶ تومان حجم معامله بیش از ۳۲ میلیونی دارد.


۰۹:۱۴⏰

خودرو با قیمت ۲۵۶٫۵ تومان و خساپا با قیمت ۲۲۰٫۴ تومان هردو با افت بیش از ۴ درصدی همراه هستند.


۰۹:۱۴⏰

شروع مثبت و رو به بالای وبملت

در دقایق ابتدایی بانک_ملت از ۴۳۷ تا ۴۴۳ تومان خریداری شد. از همین دقایق ابتدایی شاهد حمایت قوی حقوقی‌ها بر روی این نماد بانکی هستیم. سهمی که طی یک و نیم ماه اخیر روند کاهشی داشت و بهای آن حدود ۹ درصد ریخت.


۰۹:۱۲⏰

بازار امروز با افت ۱۵۰۰ واحدی شاخص کل و کاهش قیمت در نمادهای اصلی مثل خودرو خگستر شپنا شتران آغاز شده است.