به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : ۰۹:۴۷⏰ سدشت با قیمت ۷۸۰۲ تومان در منفی ۵ درصد در صدر تأثیرگذاران منفی شاخص امروز قرار دارد. خبر تکمیلی … ۰۹:۲۶⏰ شستا ۱،۱۹۰ ریال و مثبت ۱ درصد. خریداران سهم اغلب حقیقی‌ها هستند و آنها ۸۰ درصد خریداران را شامل می‌شوند. این سهم از ابتدای سال جاری […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

۰۹:۴۷⏰
سدشت با قیمت ۷۸۰۲ تومان در منفی ۵ درصد در صدر تأثیرگذاران منفی شاخص امروز قرار دارد.
خبر تکمیلی …


۰۹:۲۶⏰
شستا ۱،۱۹۰ ریال و مثبت ۱ درصد. خریداران سهم اغلب حقیقی‌ها هستند و آنها ۸۰ درصد خریداران را شامل می‌شوند. این سهم از ابتدای سال جاری معاملاتش متعادل بوده است.


۰۹:۲۶⏰
گروه انبوه‌سازی معاملات رو به بالایی را تجربه می‌کند. نمادهای ثبهساز، کرمان، ثشاهد با رشد ۳ درصدی و ثغرب، ثمسکن، ثعمرا و ثاخت با رشد ۵ درصدی دادوستد می‌شوند.


۰۹:۲۵⏰
گروه خودرو و قطعه‌سازی با روندی مثبت آغاز به کار کردند. نمادهای خودرو، خگستر،خاور، خزامیا و خساپا نزدیک به صفر تابلو با گرایش مثبت نوسان دارند.


۰۹:۱۹⏰
ثشاهد افزایش بیش از ۳ درصدی دارد و با قیمت ۱۴۴۲ تومان در میان تأثیرگذاران اصلی شاخص بورس به چشم می‌خورد.


۰۹:۱۸⏰
شپنا با قیمت ۸۳۰ تومان، شتران با قیمت ۴۱۶.۹ تومان هر دو نوسان مثبت دارند و شبندر با قیمت ۹۸۹ تومان با رشد بیش از ۱ درصدی همراه شده است.


۰۹:۱۷⏰
ذوب با رشد بیش از ۲.۵ درصدی برروی قیمت ۳۷۷.۹ تومان در میان شاخص‌سازان اصلی امروز دیده می‌شود.


۰۹:۱۷⏰
نوری با رشد بیش از ۲ درصد با قیمت ۱۴۴۰۰ تومان در حال معامله است.


۰۹:۰۷⏰
پالایشی‌ها با لباس سبز معاملات خود را آغاز کردند.
شبندر در قیمت ۹۸۶۰ ریال با رشد ۱.۵ درصدی خود از تأثیرگذاران مثبت بر شاخص در ابتدای شروع بازار امروز است.


۰۹:۰۶⏰
بازار امروز با افزایش ۵۵۰ واحدی شاخص کل و رشد ۱۱۰۰ واحدی شاخص هم‌وزن آغاز شده است؛ قپیرا، ذوب، شبندر، ثبهساز، شفارس، خمهر و شکربن در صدر مثبت‌سازان بورس قرار دارند.