شاخص کل بورس طی معاملات روز گذشته در نهایت کار خود را با یک کاهش ۰.۹۹ درصدی به پایان رساند و به محدوده ۲.۱۲۹ میلیون واحدی برگشت و از سمت دیگر شاخص هم‌وزن که با فشار فروش بیشتری برای نمادهای کوچکتر بازار مواجه بود، کاهش ۱.۳۲ درصدی را به ثبت رساند. ارزش معاملات خرد سهام نیز که در آخرین روز معاملات هفته گذشته توانسته بود به بالای مرز ۷ هزار میلیارد تومان برسد، کاهشی بود و عدد ۵۶۶۳ میلیارد تومان را ثبت کرد که با خروج پول ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی نیز مواجه شد.

به گزارش سایپا ترهان شیرعلی نیا :

۱۱:۰۳⏰
شاخص کل در این دقایق با افت ۴۰۰۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۵ هزار واحد دنبال می‌شود. نمادهای فولاد، شپنا، فملی و شستا بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص گذاشتند.
خروج ۱۱۴ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی و ارزش معاملات خرد ۲.۳ همتی نتیجه داد و ستد سهامداران تا این لحظه بوده است.
خبر تکمیلی


۱۰:۴۹⏰
در گروه خودرویی، خودرو با قیمت ۲۹۵ تومان و #خساپا با قیمت ۲۴۵.۶ تومان نوسان مثبت دارند. خگستر با قیمت ۵۰۰ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله ۸۲ میلیونی را پشت سر گذاشته است، خزامیا با قیمت ۶۲۰ تومان افت بیش از ۱.۵ درصدی دارد و خاور با قیمت ۳۵۲.۲ تومان نوسان منفی دارد.
در این گروه همچنین، خپارس با قیمت ۱۲۵.۲ تومان نوسان منفی دارد و خبهمن با قیمت ۱۹۶ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله ۱۹ میلیونی داشته است.


۱۰:۴۷⏰
وخارزم همچنان مورد توجه خریداران است و با قیمت ۵۵۴ تومان در مثبت ۷ درصد دادوستد ۷۰ میلیون سهم را سپری کرده، در حالی که با صف خرید بیش از ۱۵۰ میلیونی همراه است.


۱۰:۳۵⏰
شبندر در حال تلاش برای ورود به محدوده سبز بازار است.
این سهم در قیمت ۱۱،۵۳۰ ریال در حال معامله بر روی صفر تابلوی معاملاتی است.


۱۰:۱۶⏰
ومعادن در حالی در محدوده ۴۹۶ تومان ۰,۲ درصد مثبت در حال جابه‌جایی است که در آغاز امروز محدوده ۴۸۰ تومان را تجربه می‌کرد.


۱۰:۱۶⏰
در دقایق اخیر شاهد رنج کشی مثبت در نماد شیران هستیم. معاملات این سهم شیمیایی طی روز جاری از ۵۰۸ تومان کلید خورد و اکنون تا ۵۲۳ تومان ۲,۳ درصد مثبت افزایش یافته است.


۱۰:۰۲⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با کاهش ۶ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با کاهش ۱۲۰۰ واحدی همراه بوده است؛ فولاد، شپنا، فملی و شستا در صدر منفی‌سازان شاخص قرار دارند.


۰۹:۵۶⏰
در میان نمادهای بانکی، وتجارت با رشد ۱ درصدی بر روی قیمت ۲۵۷.۳ تومان معامله می‌شود و وبملت نوسان منفی بر روی قیمت ۴۲۸ تومان دارد.


۰۹:۵۴⏰
ثپردیس با قیمت ۱۲۷۸ تومان در مثبت ۷ درصد از نمادهای مثبت بازار امروز به شمار می‌رود که مورد توجه خریداران است.


۰۹:۵۳⏰
وخارزم از نمادهای مثبت و مورد توجه بازار امروز است که با قیمت ۵۵۴ تومان رشد ۷ درصدی داشته و با پشت سر گذاشتن حجم معامله ۶۵ میلیونی صف خرید بیش از ۱۰۰ میلیونی دارد.


۰۹:۵۲⏰
شستا که از تأثیرگذاران منفی بر شاخص کل بوده و کار خود را در محدوده منفی ۱.۵ درصدی آغاز کرده بود، هم اکنون در محدوده صفر تابلو قرار دارد.
امروز دومین روز متوالی حضور این سهم در محدوده قرمز است، که در این دقایق شاهد افزایش تقاضاست.


۰۹:۵۱⏰
سصفها امروز هم در مدار مثبت معامله می‌شود و با قیمت ۱۶۲۴۲ تومان در مثبت ۵ درصد قرار دارد.


۰۹:۵۱⏰
خودرو با قیمت ۲۹۳.۸ تومان و خساپا با قیمت۲۴۵ تومان هر دو نوسان منفی دارند.


۰۹:۳۹⏰
طی نیم ساعت ابتدایی ارزش معاملات خرد به ۷۰۰ میلیارد تومان رسید و کمتر از ۴۰ میلیارد تومان پول خرد از بازار خارج شد.


۰۹:۳۵⏰
شاهد ورود پول حقیقی به بازار هستیم و در این دقایق جو مثبتی در بازار حاکم شده و تا دقایقی دیگر تعداد نمادهای مثبت بازار رو به افزایش خواهد گذاشت.


۰۹:۲۹⏰
شپنا با قیمت ۸۴۴ تومان نزدیک به منفی ۱ درصد، شبندر با قیمت ۱۱۴۵ تومان و شتران با قیمت ۴۶۰.۸ تومان هر دو نوسان منفی دارند.


۰۹:۲۲⏰
فولاد با قیمت ۵۵۱ تومان نزدیک به منفی ۲ درصد قرار دارد و فملی با قیمت ۷۳۲ تومان افت بیش از ۱ درصدی را تجربه کرده است.


۰۹:۱۹⏰
معاملات امروز هم با افت ۱۸۰۰ واحدی شاخص کل متأثر از فولاد، شپنا، شستا، فولاد، خودرو و شبندر آغاز شده است.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش
حدود ۳۰ صف خرید در مجموع به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان به صدرنشینی: بالبر، اتکاسا، ولراز، شتهران و زنجان
بیش از ۶۰ صف فروش جمعا به ارزش بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به صدرنشینی: فنرژی، ساذری، لکما، وسنا و شمواد