بازار خودرو امروز جمعه مورخ 20 مرداد 1402 یکی از باثبات‌ترین روزهای خود را در مرداد ماه امسال تجربه کرد، این ثبات به حدی بود که هیچ‌کدام از محصولات داخلی و مونتاژی شامل افزایش قیمت نشد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو در بازار امروز بر خلاف دیگر روزهای هفته کاملاً ثابت بود. این ثبات هم در بازار خودروهای داخلی و هم بازار خودروهای مونتاژی یکسان بود و هیچ‌کدام از محصولات این دو بازار شامل نوسان قیمتی نشدند.

مطابق با  قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، ثبات دربازار خودروی امروز حکم‌فرما بوده است.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودورهای داخلی بر خلاف هفته پرهیجانی که پشت‌سر گذاشت، در آخرین روز خود عملکردی بسیار آرام و باثبات را از خود به جای گذاشت.

کوییک دنده‌ای S، جانشین پراید در بازار آزاد خودروی امروز بدون هیچ نوسانی با قیمت ۳۵۲ میلیون تومان معامله شد.

شاهینG، قوی‌ترین سدان سایپا که حواشی زیادی را از بدو تولید تا به امروز با خود به همراه داشته است، امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با عدد نهایی ۵۷۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، اقتصادی‌ترین محصول آبی‌پوشان جاده مخصوص، امروز بدون هیچ نوسان قیمتی با عدد نهایی ۴۹۵ میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، قدرتمندترین سدان دنده دستی ایران خودرو امروز هیچ افزایش یا کاهش قیمتی را در بازار آزاد تجربه نکرد تا با قیمت نهایی ۷۵۲ میلیون تومان معامله شود.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در پیروی از بازار محصولات داخلی هیچ‌نوسانی نداشت و قیمت تمام خودروها ثابت بود.

جک J۴ آپشنال، ارزان قیمت ترین سدان مونتاژی کرمان موتور، امروز جمعه بدون هیچ تغییر قیمتی با قیمت نهایی ۷۵۰ میلیون تومان در بازار حاضر می‌شود.

بسترن B۳۰، سدان قدیمی و محبوب گروه بهمن که اصلیتی آلمانی دارد، همانند دیگر خودروهای بازار هیچ نوسان قیمتی را تجربه نکرد و با قیمت نهایی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره، کراس‌اوور محبوب پر حاشیه بهمن موتور، بدون هیچ تغییر قیمتی با عدد نهایی یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

 

پیش‌بینی قیمت خودرو در پایان هفته

با توجه به اینکه در بازار ارز و سیاست خارجی اتفاق قابل توجهی رخ نداده است و از سوی دیگر امروز روز پایانی هفته است، در نتیجه برای رصد هر نوسان و اتفاقی در بازار خودرو باید منتظر روز شنبه و آغاز هفته بعد بود.