به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : امروزه ردیاب خودرو یکی از پرطرفدرترین تجهیزات امنیتی جهت حفظ و ایجاد امنیت خودرو میباشد و با قابلیت های گسترده ای که دارند میتوانند علاوه بر ردیاب نقش یک دزدگیر خوب و مطمئن را نیز ایفا کنند. ردیاب های شرکت نگهبان سیستم دارای انواع مختلفی از جمله ردیاب […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

امروزه ردیاب خودرو یکی از پرطرفدرترین تجهیزات امنیتی جهت حفظ و ایجاد امنیت خودرو میباشد و با قابلیت های گسترده ای که دارند میتوانند علاوه بر ردیاب نقش یک دزدگیر خوب و مطمئن را نیز ایفا کنند.
ردیاب های شرکت نگهبان سیستم دارای انواع مختلفی از جمله ردیاب های آهنربایی(بیسیم) و ردیاب های فابریک(باسیم) میباشد که هرکدام براساس نحوه کارکرد خود قابلیت های مختلف و جامعی دارند.

میتوان گفت امروزه تقریا عموم افراد درباره ردیاب ها و سیستم های موقعیت یابی جهانی یا همان gps اطلاعاتی کافی دارند  و تبدیل به یکی از اصلی ترین و مهم ترین متعلقات و تجهیزات امنیتی تبدیل شده که هرشخص براساس استفاده خود چه شخصی و چه جهت کنترل وسایل نقلیه خود از ردیاب ها استفاده میکنند. ردیاب یا gps  مدام با سیستم های موقعیت یابی جهانی و ماهواره های جهانی در ارتباط و به طور مداوم از طریق سیگنال های دریافت کننده به روز میشوند که این دستگاه ها سیگنال های مرتبط با موقعیت مکانی شما را دریافت کرده و برای شما به طور دقیق به نمایش درمی آورند و شما در هرلحظه و هرجا میتوانید موقعیت مکانی دستگاه رو به طور دقیق بررسی نمایید.

ردیاب های آهنربایی 

alarm.webp

 

ردیاب آهنربایی چیرکار ۳۰ روز شارژ مستمر مجهز به مگنت قوی
ردیاب آهنربایی از جمله ردیاب های خودرو محسوب میشوند که میتوانید بدون نیاز به سیم کشی و اتصالات خودرویی از آنها استفاده نمایید و به کمک آهنرباهایی که این ردیاب های دارا میباشند به راحتی در هرجایی قابل نصب میباشند ونکته مثبت و اصلی این ردیاب ها همین سیار بودن و شارژی بودن آنها میباشد که میتوانید به راحتی پس ازاتمام شارژ دستگاه ها را مجدد شارژ و استفاده نمایید دقیقا همانند یک تلفن همراه.ردیاب  آهنربایی چیرکار به دلیل پرتابل بودن و قابلیت وایرلس (بیسیم) به هیچ وجه اختلالی در سیستم گارانتی خودرو بوجود نمی آورند از این رو میتوانید به راحتی و به خیال راحت از GPS شارژی چیرکار استفاده کنید.
ردیاب های آهنربایی شرکت نگهبان سیستم دارای ویژگی های گسترده ای ازجمله قابلیت ضبط صدای محیط ، باتری داخلی ، نرم افزار ایرانی مخصوص اندروید و آیفون ،ردیابی آنلاین و آفلاین،ردیابی دقیق و نقطه ای، و همچنین دارای انواع هشدارهای مختلف نیز میباشند و هم میتوانید از طریق نرم افزار و هم از طریق پیامک دستگاه رو هدایت نمایید.

ردیاب های فابریک خودرو 
ردیاب های فابریک خودرو از جمله ردیاب هایی میباشند که با استفاده از سیمکشی به برق خودرو متصل میشوند و همانند ردیاب های آهنربایی جزء ردیاب های سیمکارت خور محصوب میشود و میتوایند ردیاب رو هم از طریق نرم افزار و هم از طریق پیامک هدایت نمایید

ردیاب های آهنربایی چیرکار به دلیل پرتابل بودن و قابلیت وایرلس (بیسیم) به هیچ وجه اختلالی در سیستم گارانتی خودرو بوجود نمی آورند از این رو میتوانید به راحتی و به خیال راحت از GPS شارژی چیرکار استفاده کنید.
همچنین ردیاب آهنربایی چیرکار دارای دقت بسیار بالایی در ثبت اطلاعات و دریافت موقعیت ها دارند و به اصطلاح یک ردیاب نقطه زن هستند که با کمترین ضریب خطایی هشدارها و موقعیت هارا در اختیار شما قرار میدهند

یک تیر و دو نشان
ردیاب + دزدگیر خودرو سینوال پلاس 
ردیاب سینوال پلاس  جزء ردیاب های فابریک خودرو میباشد و یکی از کاربردی ترین و مطمئن ترین ردیاب های شرکت نگهبان سیستم بوده که علاوه بر ردیاب میتواند یک دزدگیر عالی و مطمئن جهت حفظ امنیت خودرو شما باشد.
این ردیاب دارای قابلیت های مختلفی مانند شنود صدای داخل کابین،تلفن کننده اتوماتیک،اخطار بازشدن درب خودرو،اخطار ضربه و همچنین یکی از اصلی ترین قابلیت های این ردیاب قابلیت خاموش کننده خودرو بوده که شما میتوانید هم از طریق نرم افزار و هم از طریق
یک پیامک خودرو ی خودرا از راه دور خاموش نمایید و همچنین دارای باتری بکاپ بوده تا زمانی که برق خودرو توسط سارق به طور کامل قطع شد بتواند انواع قابلیت و ها و هشدار های مختلف که این ردیاب رو تبدیل به یک ردیاب کاربردی و مطمئن کرده.
همانطور که گفته شد این این ردیاب علاوه بر ردیابی خودرو میتواند همانند یک دزدگیر نیز عمل کند ، این ردیاب دارای سنسور ضربه بوده که قابلیت تنظیم نیز دارد و زمانی که ضربه به خودرو وارد شود و همچنین درب خودرو توسط شخص یا سارق باز شود فورا با شما تماس گرفته و شمارا مطلع میکند.