به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۴ تیر۱۴۰۳، در اکثر محصولات نسبت به روز گذشته تغییر کرده است. طوری که در برخی از محصولات با افزایش قیمت و برخی دیگر کاهش قیمت داشته‌اند. قیمت خودرو‌ در بازار داخلی بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز کار خود را نوسانی آغاز کرد. […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۴ تیر۱۴۰۳، در اکثر محصولات نسبت به روز گذشته تغییر کرده است. طوری که در برخی از محصولات با افزایش قیمت و برخی دیگر کاهش قیمت داشته‌اند.

قیمت خودرو‌ در بازار داخلی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز کار خود را نوسانی آغاز کرد.

تارا اتوماتیک V4 با رشد پنج میلیون تومانی قیمت سقف یک میلیارد تومان را شکست و سورن پلاس (ESP) نیز یک میلیون تومان گران شد تا به ۷۴۲ میلیون تومان برسد.

از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، پژو پارس و دنا پلاس توربو ۶ سرعته هر کدام با افزایش یک میلیون تومانی و دو میلیون تومانی به قیمت ۶۷۵ میلیون تومان و ۹۲۸ ملیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

شاهین G (سانروف) از دسته محصولات شرکت سایپا، با رشد دو میلیون تومانی به قیمت ۷۱۶ میلیون تومان در بازار معامله می‎‌شود.

خودرو داخلی4 تیر_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

خودرو‌های مونتاژی صبح امروز با نوساناتی بیشتر نسبت به محصولات داخلی همراه شدند.

X22 پرو دستی در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز تغییر ۹ میلیون تومانی را تجربه کرد تا با قیمت ۹۳۱ میلیون تومان در بازار معامله شود.

وانت کارا (دو کابین) و فیدلیتی (۵ نفره) از محصولات شرکت بهمن موتور با افزایش ۱۳ میلیون تومانی و ۲۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۷۸ میلیون تومان و یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

هیوندای النترا محصول وارداتی کرمان موتور، با افت ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت دو میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیکاپ G9 از محصولات جذاب مونتاژی، با افزایش ۸۰ میلیون تومانی سه میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

راست خودرو خارجی4رتیر_page-0001