به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، چهار‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، اکثر محصولات داخلی و مونتاژی روند کاهشی دارند. اما همچنان قیمت برخی از خودروها ثابت باقی مانده‌ یا تعداد معدودی از آنها روند افزایشی در پیش گرفتند. با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته نوسانی گزارش می‌شوند.   قیمت خودرو‌های […]

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، چهار‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، اکثر محصولات داخلی و مونتاژی روند کاهشی دارند. اما همچنان قیمت برخی از خودروها ثابت باقی مانده‌ یا تعداد معدودی از آنها روند افزایشی در پیش گرفتند.

با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته نوسانی گزارش می‌شوند.

قیمت خودرو‌های دالی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز با روند کاهشی به کار خود ادامه داد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و تارا اتوماتیک V4 از محصولات شرکت ایران خودرو، صبح امروز به‌ترتیب با کاهش ۱۲ میلیون تومانی و هشت میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تارا دستی دیگر محصولات این شرکت، با افزایش پنج میلیون تومانی به قیمت ۷۶۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک GXR-L و وانت زامیاد گازسوز از محصولات شرکت سایپا،  هر دو با افت دو میلیون تومان نسبت به روز‌های گذشته به‌ترتیب به نرخ ۴۳۰ میلیون تومان و ۶۲۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

اطلس در شمار محصولات این شرکت، با رشد سه میلیون تومانی به قیمت ۵۶۸ میلیون تومان رسید.

خودرو داخلی23_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی همانند خودرو‌های داخلی با شدت کاهشی بیشتری به کار خود ادامه دادند.

X33 کراس (اتوماتیک) وآریزو ۵ اسپورت در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز افت شدیدی پیدا کردند که هر کدام با کاهش ۲۰ میلیون تومانی و ۱۳ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

هیوندای اکسنت از دسته محصولات جذاب و لوکس شرکت کرمان موتور، با ریزش ۶۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات جذاب بهمن موتور، هر کدام با افت چشمگیر ۱۵ میلیون تومانی و ۲۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  گزارش می‌شوند.

لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات جذاب مونتاژی، با افت ۱۵ میلیون تومانی  و ۴۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۴۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

خودرو خارجی23 خرداد (1)_page-0001