به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : اگر قصد خرید خودروی چینی را دارید، احتمالا برای شما سوال شده است که ام وی ام برای کدام کشور است و در واقع ام وی ام ساخت کجاست؟ در این مقاله ضمن معرفی خودروهای mvm به سراغ موضوع لوازم یدکی ام وی ام نیز می‌رویم و بهترین […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

اگر قصد خرید خودروی چینی را دارید، احتمالا برای شما سوال شده است که ام وی ام برای کدام کشور است و در واقع ام وی ام ساخت کجاست؟ در این مقاله ضمن معرفی خودروهای mvm به سراغ موضوع لوازم یدکی ام وی ام نیز می‌رویم و بهترین برند لوازم ام وی ام را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما در مجله سایت خودرو همراه باشید.

ام وی ام برای کدام کشور است؟

در پاسخ به این سوال که ام وی ام برای کدام کشور است باید بدانید که ام وی ام که آن را بر روی گروه خودروهای شرکت مدیران خودرو مشاهده خواهید کرد، نامی است که برای خودروهای مونتاژ chery که در اصل خودروهای ساخت چین هستند، انتخاب شد. MVM مخفف MODIRAN VEHICLE MANUFACTURING به معنی شرکت خودروسازی مدیران است و باید به این نکته اشاره داشت که خودروهای محبوبی در ایران بشمار می‌روند. سال ۱۳۸۱ را می‌توان به عنوان سال معرفی در نظر گرفت.

بنابراین می‌توان اینطور نتیجه گرفت که ام وی ام یک خودروی چینی است که در ایران مونتاژ می‌شود و گارانتی آن نیز به عهده شرکت مدیران خودرو است. باتوجه به اینکه خودروهای چینی در ایران به دو بخش وارداتی و مونتاژی تقسیم می‌شوند اینطور می‌توان عنوان کرد که ام وی ام یک خودروی دو رگه چینی ایرانی است و بخش چینی آن بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد.

خودروهای ام وی ام شامل MVM 110، MVM 315، MVM 530، MVM 550، MVM X33، MVM X55 و MVM X22 می‌شود و در برخی مدل‌ها شاهد مدل‌های ارتقا یافته در رده خود هستیم. به طور مثال ام وی ام ۱۱۰ در نسخه دیگری با نام mvm 110 نیو نیز وجود دارد و یا MVM X22 که مدل ارتقا یافته آن را می‌توان MVM X22 PRO معرفی کرد.

2.jpg

هر کدام از خودروهای ام وی ام مدت زمان کوتاهی مونتاژ می‌شوند و سپس توقف تولید می‌شوند به طوری که الان بیشتر خودروهای این گروه خودروسازی را می‌توان در رده توقف تولید معرفی کرد. در نظر داشته باشید که خودروهای ام وی ام در سال‌های آخیر در گروه اصلی نام خود، یعنی خودرو CHERY چری، به بازار خودرو معرفی و عرضه می‌گردد.

کارخانه مدیران خودرو کجاست

کارخانه مدیران خودرو در شهر کرمان و در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم ایجاد شده است و بیش از چهار هزار نیرو در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

برخی از خودروها در گروه ام وی ام و فونیکس را مشتریان لازم بود پس از ثبت نام به طور مستقیم از کارخانه مدیران خودرو دریافت کنند و به همین علت نیز آدرس کارخانه مدیران خودرو برای مشتریان در این قسمت معرفی گردید.

در نظر داشته باشید که دفتر مرکزی مدیران خودرو در شهر تهران است و برای دسترسی به آن لازم است که به بزرگراه شهید همت غرب وارد شوید و بین بزرگراه اشرفی اصفهانی و بلوار عدل به دفتر مرکزی مدیران خودرو مراجعه نمایید.

خرید لوازم یدکی ام وی ام

مشتریان خودروهای ام وی ام پس از مدتی که خودرو توقف تولید شد و یا از گارانتی شرکتی خارج شد، برای تامین و خرید لوازم یدکی ام وی ام کمی نگران خواهند شد. به این افراد لازم است توصیه کنیم که برای خرید لوازم یدکی ام وی ام می‌توانند از فروشگاه لوازم یدکی ام وی ام که واردکننده لوازم ام وی ام است استفاده نمایند.

به طور مثال یکی از سوالات متداول در مجله سایت خودرو در خصوص هزینه تعمیر واشر سرسیلندر است که در مقاله‌ای به آن پرداخته‌ایم و به شما توصیه می‌کنیم آن را مطالعه نمایید. در مقاله هزینه تعمیر واشر سرسیلندر در خصوص این مورد صحبت کرده‌ایم که هزینه واشر سرسیلندر ام وی ام چقدر است و چرا باید از فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک این قطعه را خریداری نمایید.

تفاوت چری و ام وی ام

تفاوت چری و ام وی ام در این است که در شروع فعالیت شرکت مدیران برای تولید خودروهای چری، با توافق شرکت چری، مدیران توانست نام منحصر به فردی را برای خودروهای مونتاژ خود استفاده نماید. اما در سال‌های بعد با عدم همکاری شرکت چینی، استفاده از نام اصلی چری بر روی خودروهای مونتاژی در دستور کار قرار گرفت و خودروهای جدید با همان نام چری مونتاژ شدند.

3.jpg

بنابراین می‌توان اینطور عنوان کرد که خودروهای چری سری جدید خودروهای ام وی ام مدیران خودرو هستند.

فروش اقساطی ام وی ام

برخی از افراد در خصوص فروش اقساطی ام وی ام و چری سوالاتی را مطرح کرده‌اند. لازم است بدانید که برای اطلاع از فروش اقساطی ام وی ام لازم است با نمایندگی های مجاز مدیران خودرو تماس حاصل فرمایید. به طور کل خودروهای جدید در فروش اقساطی قرار می‌گیرند و پس از ورود گسترده با بازار خودرو، دیگر شاهد فروش اقساطی نخواهید بود.

بهترین برند لوازم ام وی ام

در بخش پایانی این مقاله که در خصوص پاسخ به سوال ام وی ام برای کدام کشور است و ساخت کجاست نگارش شده است به موضوع بهترین برند لوازم ام وی ام می‌پردازیم. در حال حاضر که قطعات شرکتی ام وی ام ممکن است در برخی از مواقع با تامین دیرهنگام مواجه شود، توصیه به استفاده از لوازم یدکی MCC می‌تواند به شما راهنمایی بزرگی باشد.

برند MCC لوازم یدکی مربوط به فروشگاه آریان یدک است که به طور تخصصی لوازم یدکی ام وی ام را در کشور چین باتوجه به کیفیت اصلی و شرکتی این خودروها تولید می‌کند و به صورت انبوه به ایران وارد می‌کند. بنابراین وقتی شما لوازم MCC را برای خودروی چینی خود تهیه می‌نمایید، در واقع در حال استفاده از قطعه‌ای هستید که از نظر کیفیت، بسیار شبیه به نمونه شرکتی آن است.

برای خرید لوازم یدکی از آریان یدک می‌توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید و از میان ده ها هزار قطعه خودرو که در سایت به همراه تصویر و قیمت وجود دارد، استفاده نمایید و با ارسال به سراسر ایران که در اختیار شما قرار دارد، در هرکجای ایران که هستید لوازم یدکی خودرو را دریافت نمایید.