به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :گروه خودروسازی سایپا جدول مشخصات جدید ترین محصول خود، یعنی اطلس را منتشر کرد.

اطلس خودرویی هاچ بک است که روی پلتفرم X200 سایپا توسعه یافته و تغییرات زیادی در بخش ظاهری و کابین نسبت به کوییک دارد. دیگر تفاوت این خودرو نیز بهره وری از امکانات رفاهی بیشتر نسبت به سایر محصولات سایپا است.

اطلس در ۴ تیپ مختلف با گیربکس های دستی و اتوماتیک CVT به تولید رسیده و سایپا جامعه هدف این خودرو را جوانان و بانوان در نظر گرفته است.

طراحی تریم داخلی دو رنگ به همراه مولتی‌مدیا، سانروف در خانواده تیپ ۲، صندلی با استحکام بالا، موتور پر قدرت‌تر از قبل، روشن شدن خودکار چراغ‌ها نسبت به نور محیط (Auto Light) و سیستم کنترل پایداری ESC، از جمله مزایای جدید این محصول است.

سایپا قصد دارد تا اطلس را در ۲ تیپ و ۴ نسخه S، L، G و E عرضه کند.

تفاوت تیپ‌ها در امکانات رفاهی و ایمنی بوده و مهم‌ترین وجه تمایز ظاهری آن‌ها در متفاوت یا همرنگ بودن رنگ سقف با بدنه و ملحقات رنگی است.

دو تیپ S و G مجهز به گیربکس ۵ سرعته دستی و تیپ‌های L و E مجهز به گیربکس CVT هستند.

اینطور که مشخص است، تفاوت تیپ‌ها در بودن یا نبودن ویژگی‌هایی چون رادار نقطه کور، ۲ توییتر سیستم صوتی، شیشه‌های دودی عقب، سنسور باران، صندلی برقی ۲ حالته راننده همراه با گرمکن، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم کروز کنترل و اسپید لیمیتر، GLOBAL CLOSING، تریم داخلی دو رنگ، آنتن کوسه‌ ای، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشو برقی، مولتی مدیا ۷ اینچی لمسی همراه با دوربین عقب و تریم چرمی صندلی‌ها است.

 

1.jpg2.jpg3.png