میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه با اعلام پایان کار تهیه بودجه 1402 در این سازمان اعلام کرد، در بودجه تالیف شده تغییری برای قیمت حامل های انرژی در نظر گرفته نشده است.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه با اعلام پایان کار تهیه بودجه ۱۴۰۲ در این سازمان اعلام کرد، در بودجه تالیف شده تغییری برای قیمت حامل های انرژی در نظر گرفته نشده است.

وی درباره مراحل تدوین بودجه ۱۴۰۲ نیز گفت: ا مدتی قبل کار تهیه و تالیف برنامه توسعه هفتم و بودجه سال بعد را آغاز کرده‌ایم و طبق زمانبندی باید تا ۱۵ آبان ماه امسال بودجه شرکت ها را تهیه می کردیم که این کار در زمان مقرر انجام شد، اکنون این موارد تحویل مجلس شورای اسلامی شده است. البته نظر رییس محترم مجلس آن بود که برنامه هفتم پیش از این ارائه شود، اما به دلیل اینکه سیاست های کلی اخیرا به  سازمان برنامه ابلاغ شده نمیشد برنامه را زودتر نهایی کرد.

کاظمی در ادامه به این نکته اشاره کرد که بودجه سال ۱۴۰۲ این هفته تحویل دولت خواهد شد؛ “تقریبا کار بودجه در سازمان برنامه و بودجه تمام شده، امروز ویرایش و به دولت تحویل داده می‌شود. بعد از تصویب دولت، اگر مجلس بپذیرد آن را تحویل مجلس می‌دهیم.”

رییس سازمان برنامه و بودجه در پایان تاکید کرد که در بودجه امسال و سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل های انرژی در نظر گرفته نشده است.