طرح جدید فروش فوری دو محصول سایپا از امروز سه شنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود. طرحی که خودروها در آن بدون قرعه‌کشی انجام می‌شود.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، سایپا طرح جدید فروش دو خودروی کوییک R و شاهین G را از امروز ساعت ۱۴ آغاز می‌کند. اما شرکت در این طرح یک شرط مهم دارد؛ اینکه مبلغ خرید خودرو در حساب بانکی افراد موجود باشد. این شرط جدیدی است که وزارت صمت برای خریداران خودرو وضع کرده است.

به عبارتی پس از این تنها افرادی می‌توانند در طرح فروش فوری و فروش فوق‌ العاده ایران خودرو و سایپا شرکت کنند که وجه خرید خودرو در حساب بانکی آنها موجود باشد. تنها با رعایت این شرط است که افراد می‌توانند به سایت گروه خودروساز وارد شوند و ثبت‌نام کنند.

شرایط خرید خودروی بدون قرعه کشی

نکته مهم طرح جدید سایپا این است که بدون انجام قرعه کشی است. افرادی که متقاضی شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی سایپا هستند امروز چهارم بهمن ماه از ساعت ۱۴ می‌توانند وارد سایت رسمی این شرکت شوند و ثبت نام کنند. این ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

همچنین این شرکت اعلام کرده که تنها متقاضیانی امکان ثبت نام دارند که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه یعنی سوم بهمن ماه کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل کرده باشند که به نظر می‌رسد منظور تکمیل موجودی حساب است.

امتیاز خودرویی سایپا به مادران

علاوه بر مردم عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر هم می‌توانند در طرح فروش فوری خودروی سایپا شرکت کنند. این افراد هم از امروز ساعت ۱۴ به مدت سه روز فرصت دارند که در این طرح ثبت نام کنند. اما به نظر می‌رسد که سایپا دو امتیاز ویژه برای مادران دارای دو فرزند در نظر گرفته است؛ یکی اینکه این افراد سه روز مهلت ثبت نام دارند اما ثبت نام افراد عادی تا زمان تکمیل ظرفیت انجام می‌شود. این یعنی مادران دارای فرزند سهمیه جدا دارند.

امتیاز دوم این است که فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست. یعنی بر خلاف افراد عادی، مادران دارای فرزند نباید موجودی بانکی خود را تکمیل کنند.

کدام خودروها در فروش فوری سایپا عرضه می‌شود؟

در این طرح دو خودروی کوییک R اتوماتیک آپشنال و شاهین G عرضه می‌شود. قیمت کوییک آر در طرح جدید سایپا ۲۹۷ میلیون تومان است اما قیمت کوییک آر در بازار آزاد ۴۲۰ میلیون تومان است. این یعنی برندگان این طرح می‌توانند با خرید کوییک ۱۲۳ میلیون تومان سود کنند.

قیمت شاهین G هم در این طرح ۳۴۴ میلیون تومان اعلام شده است. در حالی که قیمت شاهین در بازار آزاد ۵۰۰ میلیون تومان است. برندگان این خودرو هم می‌توانند ۱۵۶ میلیون تومان سود کنند.