۵ میلیون و ۶۳ هزار و ۵۳۵ نفر در طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو برای خرید ۱۰ هزار و ۵۰۰ خودرو در سایت فروش این شرکت اقدام به ثبت نام کرده بودند.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس، مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل ۳ ماهه) تعدادی از محصولات شرکت ایران خودرو امروز برگزار شد.

در این طرح ۷ محصول راناپلاس، سورن پلاس، پژو۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، پارس پلاس تویوفایو، پارس سال، پژو ۲۰۶ تیپ دو و تارا دستی از طریق قرعه کشی عرضه شده است.

در این مرحله برای خودروی ۲۰۶ تیپ دو ۸۵۷ هزار و ۱۴۸ نفر برای ظرفیت ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و برای محصول پارس TU۵ دو میلیون و ۱۴۸ هزار و ۸۵۰ نفر برای ظرفیت ۱۰۰۰ دستگاه، و برای محصول پارس سال ۷۸۰ هزار و ۱۱۶ نفر برای ظرفیت هزار دستگاهی این محصول اقدام به ثبت نام کرده بودند.

در خودروهای پژو۲۰۷ دستی پانوراما نیز ۷۰۴ هزار و ۵۷۲ نفر برای ظرفیت ۳ هزار دستگاهی، رانا پلاس ۱۴۵ هزار و ۱۸۴ نفر برای ظرفیت ۱۰۰۰ دستگاهی، تارا دستی ۲۳۲ هزار و ۲۷۷ نفر برای ظرفیت ۲۰۰۰ هزار دستگاهی، سورن پلاس ۱۹۵ هزار و ۳۸۸ نفر برای ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاهی در این طرح شرکت کرده بودند.

به گزارش تسنیم، در مجموع در طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ۵ میلیون و ۶۳ هزار و ۵۳۵ نفر برای خرید ۱۰ هزار و ۵۰۰ خودرو در سایت فروش این شرکت اقدام به ثبت نام کرده بودند.