گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است که تا پایان سال جاری، تولید انبوه دو خودروی آریا و اطلس در کارخانه‌های این شرکت آغاز می شود.

به گزارش  نمایندگی سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز:

گروه خودروسازی سایپا با وجود سخت ترین شیوع ویروس کرونا که باعث شده تولیدات صنعتی در سطح جهان کاهش ۱۵ درصدیی داشته باشد، به دستاوردهای خوبی رسیده و با وجود اضافه شدن مشکلات تحریمی به این شرایط سخت، توانسته به بخش قابل توجهی از نیازهای مردمی در صنعت خودرو پاسخ دهد.

در این میان کارشناسان تاکید دارند که سایپا وارد مرحله جدیدی از رشد و توسعه شده و با توجه به باوری که نسبت به توان مهندسان و طراحان داخلی ایجاد شده، صنعت خودرو می‌تواند شاهد جهش کیفی و کمی باشد.

گروه خودروسازی سایپا در شرایطی وارد سال ۱۴۰۰ شده که نرخ تحقق برنامه تولید در سال گذشته ۱۰۶ درصد بوده و این امر به منزله آن است که مجموعه سایپا به خوبی توانسته برنامه‌های تولید خود را عملیاتی کند. حال برای سال جاری هم رشد ۱۲ درصدی تولید خودرو (۴۷۹ هزار دستگاه) پیش‌بینی شده است.

تولید انبوه آریا و اطلس تا پایان سال جاری

رشد تولید در گروه خودروسازی سایپا با تولید انبوه محصولات جدید آریا و اطلس پیگیری می‌شود و این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری سهم تولید خودروهای کوییک و ساینا را افزایش دهد.