به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : با کاهش هیجانات در بازار خودرو قیمت محصولات داخلی هم از روند افزایشی خارج و وارد فاز کاهش قیمت شده است. با نگاهی به قیمت محصولات سایپا در بازار مشاهده می‌کنیم که جز در موارد خاصی بقیه این خودروها کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند. البته باز هم امروز زمزمه‌هایی […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : با کاهش هیجانات در بازار خودرو قیمت محصولات داخلی هم از روند افزایشی خارج و وارد فاز کاهش قیمت شده است. با نگاهی به قیمت محصولات سایپا در بازار مشاهده می‌کنیم که جز در موارد خاصی بقیه این خودروها کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند.

البته باز هم امروز زمزمه‌هایی در خصوص افزایش قیمت خودرو در کارخانه در آذرماه امسال به گوش می رسید که هنوز مورد تائید قرار نگرفته است.

کمترین کاهش قیمت در تیبا ۲ آپشنال یا پلاس بوده است با ۲ میلیون تومان و بیشترین کاهش قیمت متعلق کوییک پلاس اتوماتیک است با ۲۴ میلیون تومان و بعد از این خودرو، کوییک دنده ای قرار گرفته است با ۸ میلیون تومان کاهش قیمت.

ساینا پلاس و شاهین هم تغییر قیمتی را نداشته اند نسبت به شنبه. نکته جالب توجه افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی پادرا پلاس است که در طرح فروش فوری اخیر هم خیلی مورد استقبال قرار نگرفته بود.

در ادامه جدیدترین قیمت انواع محصولات سایپا را می توانید مشاهده نمایید.

* پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ : ۱۶۲ میلیون
* پراید ۱۳۱ : ۱۴۳ میلیون
* پراید ۱۵۱ : ۱۷۰ میلیون
* پراید ۱۵۱ ‌آپشنال : ۱۷۶ میلیون
* تیبا صندوقدار : ۱۶۰ میلیون
* تیبا صندوقدار آپشنال : ۱۶۹ میلیون
* تیبا ۲ : ۱۷۲ میلیون
* تیبا ۲ آپشنال : ۱۸۳ میلیون
* ساینا ساده : ۱۷۴ میلیون
* ساینا پلاس : ۱۹۵ میلیون
* ساینا ( s ) : 190 میلیون
* کویک دنده ای : ۱۷۸ میلیون
* کویک ( R ) : 182 میلیون
* کویک ( S ) : 188 میلیون
* کویک پلاس اتوماتیک : ۲۴۱ میلیون
* وانت زامیاد آپشنال  : ۲۷۱میلیون
* وانت زامیاد دوگانه سوز آپشنال : ۲۹۳ میلیون
* وانت زامیاد دیزل یورو ۵  : ۳۵۱ میلیون
* وانت پادرا پلاس : ۳۱۰ میلیون
* شاهین : ۳۴۵ میلیون