رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی ینا به نقل از  تجارت‌نیوز، مهدی چمران روز یکشنبه در یکصد و پنجاهمین جلسه‌ شورای اسلامی شهر تهران، افزایش کرایه تاکسی‌های اینترنتی را مستلزم تصویب شورای شهر دانست.

او در ابتدای این نشست،  با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: شورای شهر نیز باید از رهنمودهای رهبری انقلاب استفاده کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز صورت وضعیت مالی اسفند سال گذشته شهرداری به شورای اسلامی شهر تهران نیامده است، از شهرداری تهران خواست این صورت وضعیت زودتر ارسال شود.

چمران درباره نرخ تاکسی های اینترنتی نیز عنوان کرد که این نرخ باید به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد.

وی افزود: نرخ تاکسی های اینترنتی باید با نظر و رأی شورای شهر باشد تا برای مردم نیز موثر باشد.

افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر تهران برسد

تکمیل ظرفیت معابر پایتخت

چمران در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، گفت: این مرکز طرحی را برای رفع معضل ترافیک و کاهش آلودگی هوا ارائه داده است.

وی با بیان اینکه در جلسه هم‌اندیشی این طرح بررسی شد، اظهار داشت: پیش‌بینی پیمایش خودروها و واگذاری سهم خودروهای کم پیمایش به دیگر خودروها از موارد این طرح است.

چمران تاکید کرد: گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است و اکنون تردد با دو برابر ظرفیت بزرگراه‌ها و معابر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز قرعه‌کشی انجام و حداقل یک میلیون خودرو به معابر اضافه می‌شود، گفت: این اتفاق در شرایطی است که خودروهای فرسوده با مصرف روزانه ۱۵ تا ۲۰ لیتر بنزین از رده خارج نمی‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ساختمان‌های فرسوده و ناایمن، گفت: باید بررسی شود که ساختمان‌های ناایمن برای ایمن‌سازی اقدام کنند.