قیمت خودروهای داخلی در هفته گذشته نه تنها در بازار آزاد بلکه قیمت کارخانه آن‌ها با افزایش همراه بود. باید دید با دستور رئیس‌جمهور افزایش قیمت خودرو متوقف می‌شود؟

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودروهای داخلی هفته گذشته به صورت روزانه افزایش پیدا کرد تا اینکه روز سه‌شنبه سایپا و ایران خودرو بیانیه افزایش قیمت کارخانه خودروهای خود را صادر کردند. افزایش قیمت کارخانه ایران خودرو و سایپا درحالتی بود که بسیاری از خودروهای در بازار هفته گذشته رکوردهای قیمتی جدیدی را ثبت کردند.

قیمت پراید ۱۱۱ در آخرین روز معاملاتی به قیمت ۱۶۳ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۱ به ۱۴۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. قیمت تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۱۷۴ میلیون تومان ثبت شده است که قیمت کارخانه آن ۱۲۳ میلیون تومان اعلام شده است.

کدام خودرو بیش‌ترین افزایش را داشته است؟

قیمت محصولات پژو هفته گذشته با افزایش همراه بود و هیچ نشانه‌ای از کاهش قیمت در این خودروها وجود نداشت. بیش‌ترین افزایش قیمت را برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ ثبت کردند.

قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما ۲۴۹ میلیون تومان و در بازار ۳۵۰ میلیون تومان ثبت شده است. پژو پارس LX به ۳۳۸ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو پیش از امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۰

 

 

 

قیمت خودرو ۲۳ تیر ۱۴۰۰