مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که طی 2 ماه آینده، کارت سوخت های المثنی صادر شده و به دست صاحبانش می رسد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که طی ۲ ماه آینده، کارت سوخت های المثنی صادر شده و به دست صاحبانش می رسد. به گفته جلیل سالاری در دست نداشتن اطلاعات مربوط به کارت سوخت افراد و تراکنش ها از جمله دلایل اصلی تأخیر در صدور کارت سوخت المثنی بوده است.
به گفته سالاری در بخش حمل و نقل عمومی مشکلی وجود نداشته، اما برای خودروهای شخصی موجودی سوخت کارت ها تاکنون در دسترس نبوده تا بتوان آن را به کارت های جدید المثنی انتقال داد.

وی اظهار می کند که اکنون مشکل فقدان اطلاعات برطرف شده است و می توان فرآیند شخصی سازی را  فعال کرد.
سالاری اعلام کرد که با صدور روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار کارت سوخت المثنی، که با فاصله یک الی دو ماه آینده به دست افراد می رسد، این مشکل برطرف شده و کارت سوخت به دست همه افراد خواهد رسید.

در سال گذشته، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفته بود که زمان انتظار برای سوخت کارت سوخت را دوماه اعلام کرده بود.

این درحالی است که مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره تعداد صدور کارت سوخت‌های المثنی، هم اعلام کرده بود که در شرایط عادی، بین پنج تا ۱۰ هزار درخواست برای صدور کارت المثنی وجود دارد، با این حال برای تقریباً ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر، آمادگی های لازم برای صدور کارت وجود دارد. وی همچنین اعلام کرده بود که ممکن است علت قطعی سامانه هوشمند سوخت مرتبط به شبکه ارتباطی دفاتر پلیس + ۱۰ باشد.