وزیر صمت اظهار داشت: برق صنایع قطع شده است پس بدون تردید صنایع از این شرایط گله‌مند هستند اما قطعی برق‌ها نسبت به گذشته با نظم بهتری صورت گرفت.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از  صدای بورس، سید رضا فاطمی امین در پاسخ به این پرسش پرسش که آیا برای رفع چالش‌هایی که قطعی برق برای صنایع ایجاد کرده است چاره‌ای در نظر گرفته‌اید، گفت: شرایط تامین برق صنایع در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است و آمار ما نشان از بهبود شرایط را می‌دهد، بطوریکه مصرف برق نسبت به دوره مشابه ۱۲ درصد بهتر شده است و در روزهای آینده این آمار ارتقا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: قول‌های داده شد که تا ۱۵ شهریور مشکل برق صنایع به شکل کامل رفع شود که این مهم مستلزم هماهنگی با وزارت نیرو است.

وزیر صمت ادامه داد: برق صنایع قطع شده است پس بدون تردید صنایع از این شرایط گله‌مند هستند اما قطعی برق‌ها نسبت به گذشته با نظم بهتری صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، فاطمی امین در پاسخ به پرسش دیگر که رایزنی‌ها برای واردات خودرو با کدام کشورها صورت گرفته است؟ افزود: وزارتخانه صمت متولی واردات نیست، ما فراخوان داده‌ایم که شرکت‌هایی که می‌خواهند در زمینه واردات ورود کنند درخواست خود را تا ۱۹ شهریور ثبت کنند.