برخی از نمایندگان مجلس درباره اعطای مجوز افزایش قیمت خودرو در کارخانه که از طرف ستاد تنظیم بازار به دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا و نحوه محاسباتی که منجر به افزایش حدود 10 تا 18 درصدی قیمت ها شدند، ابهاماتی را وارد می دانند.

به گزارش سایپا تهارن شیرعلی نیا : برخی از نمایندگان مجلس درباره اعطای مجوز افزایش قیمت خودرو در کارخانه که از طرف ستاد تنظیم بازار به دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا و نحوه محاسباتی که منجر به افزایش حدود ۱۰ تا ۱۸ درصدی قیمت ها شدند، ابهاماتی را وارد می دانند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: مبنای افزایش قیمت خودرو برای مجلس روشن نیست و نسبت به آن معترض هستیم باید در این خصوص افکار عمومی را قانع کنند.

علیرضا سلیمی در نشست علنی روز (سه شنبه، ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: قیمت بلیط سفر به عتبات قابل توجیه نیست، افرادی که به عتبات سفر می کنند باید برای تست PCR یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرداخت و در گاهی اوقات به دلیل عدم اتخاذ تدابیر مناسب اسیر برخی از افراد سوءاستفاده گر می شوند.

وی ادامه داد: چرا به صورت نسبی قیمت بلیط سفر به برخی کشورها مانند ارمنستان و ترکیه پایین تر از سفر به عتبات است، وزارت راه و شهرسازی در این خصوص به صورت ویژه اقدام کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مبنای افزایش قیمت خودرو برای مجلس روشن نیست و نسبت به آن معترض هستیم باید در این خصوص افکار عمومی را قانع کنند.