به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : بازار خودروهای داخلی روزهای آرامی را سپری می کند. در حال حاضر ثبات قیمتی حدودی در بازار شکل گرفته است که باعث شده است بالا و پایین رفتن قیمت ها را شاهد نباشیم. کاهش اندک قیمت دلار هم دلیلی شده است برای کهش جزیی قیمت ها و کم […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : بازار خودروهای داخلی روزهای آرامی را سپری می کند. در حال حاضر ثبات قیمتی حدودی در بازار شکل گرفته است که باعث شده است بالا و پایین رفتن قیمت ها را شاهد نباشیم.

کاهش اندک قیمت دلار هم دلیلی شده است برای کهش جزیی قیمت ها و کم شدن نوسانات قیمت خودرو ولی هنوز انگیزه ای در متقاضیان خرید خودرو ایجاد نشده است برای ورود به بازار. تعداد معاملات در حد پایینی قرار دارد و بیشتر نمایشگاه داران و دست اندرکاران در بازار عقیده دارند که قیمت ها هنوز پر است و جا دارد تا کاهش های بیشتری را تجربه کنند.

ارزان ترین خودروهای صفر کیلومتر بازار اکثر جزو محصولات سایپا می باشد و این موضوع باعث می شود که این خودروها بیشتر در کانون توجه قرار داشته باشند. در ادامه لیست قیمت محصولات سایپا در بازار ذک شده است که می توانید مشاهده نمایید.

 

* پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ : ۱۵۳ میلیون
* پراید ۱۳۱ : ۱۳۷ میلیون
* پراید ۱۵۱ : ۱۵۹ میلیون
*برلیانس اچ ۳۳۰ اتوماتیک: ۴۶۱ میلیون
*برلیانس اچ ۲۳۰ دنده ای: ۲۸۰ میلیون
* تیبا صندوقدار : ۱۴۹ میلیون
* تیبا ۲ : ۱۵۹ میلیون
* تیبا ۲ پلاس : ۱۷۲ میلیون
* ساینا ساده : ۱۵۹ میلیون
* ساینا پلاس : ۱۸۰ میلیون
* ساینا ( s ) : ۱۸۱ میلیون
* کویک دنده ای : ۱۷۰ میلیون
* کویک ( R ) : ۱۷۲ میلیون
* کویک پلاس اتوماتیک : ۲۳۳ میلیون
* وانت زامیاد آپشنال  : ۲۸۱ میلیون
* وانت زامیاد دوگانه سوز آپشنال : ۲۸۶ میلیون
* وانت زامیاد دیزل یورو ۵  : ۳۳۵ میلیون
* وانت پادرا پلاس : ۳۲۱ میلیون
* شاهین : ۳۲۵ میلیون
* چانگان مدل ۹۸ : ۵۲۲ میلیون
* سراتو ۲۰۰۰ آپشنال مدل ۹۸ : ۹۲۷ میلیون