به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : تعداد معاملات خودروهای وارداتی در بازار کشور در حال کاهش است و این نشان از عمیق تر شدن رکود در بازار می دهد. با ثبات نسبی قیمت دلار در کشور که بین محدود ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان در حال نوسانات جزیی میباشد آرامش به بازار خودروهای خارجی […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : تعداد معاملات خودروهای وارداتی در بازار کشور در حال کاهش است و این نشان از عمیق تر شدن رکود در بازار می دهد.

با ثبات نسبی قیمت دلار در کشور که بین محدود ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان در حال نوسانات جزیی میباشد آرامش به بازار خودروهای خارجی برگشته ولی فعلا خبری از کاهش محسوس قیمت ها نیست. قیمت خودرو روند کاهشی قدرتمندی ندارد و بیشتر تحت تاثیر اخباری در زمینه واردات مجدد خودرو به کشور و یا  اخباری پیرامون از سر گیری مذاکرات هسته ای از خود واکنش نشان می دهد.

همچنان مثل گذشته تعداد معاملات انجام شده در خودروهای کره ای بازار مثل هیوندای و کیا بیشتر بوده و بعد از این خودروها ، محصولات آلمانی بنز ، ب ام و ، فولکس واگن قرار دارند. خودروهای تویوتا هم کم و بیش خرید و فروش میشوند و محصولات میتسوبیشی و نیسان هم جز با کیفیت های بازار هستند دررده های بعدی قرار گرفته اند.

ارزانترین خودروی وارداتی میراژ، هاچبک کوچک میتسوبیشی هست و گرانترین خودروی صفر کیلومتر بازار ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۸ در مدل فول آپشن است که جالبه بدانید حدود ۸ میلیارد تومان اختلاف قیمت دارند.

در ادامه جدول قیمت جدید خودروهای وارداتی را مشاهده می کنید.

مدل خودرو قیمت (تومان)
  رنو کولئوس ۲۰۱۸ ۲٫۵۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
رنو تلیسمان ۲۰۱۸ ۱٫۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
میتسوبیشی ASX فول ۲۰۱۸ ۱٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
تویوتا CH-R تمام چرخ متحرک لانچ  ۲۰۱۸ ۱٫۹۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
  تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ (الفطیم) ۲٫۸۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کیا اپتیما ۲۰۱۷ ۱٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
  کیا سورنتو ۲۰۱۸ ۳٫۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کیا اسپورتیج ۲۰۱۸ ۲٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
  هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید +GLS ۱٫۹۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰
  هیوندای النترا ۲۰۱۸ ۱٫۳۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰
  هیوندای سانتافه  فول ۲۰۱۸ ۲٫۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
لکسوس NX300 H هفت کلید ۲۰۱۷ ۳٫۹۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
نیسان جوک (اسپورت) ۱٫۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
ب ام و سری ۷ فول ۲۰۱۸ ۸٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
میتشو بیشی میراژ ۲۰۱۸ ۷۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ ۲٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰