بازار امروز با نوسان قیمت آغاز به کار کرده است.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : گمانه‌های کارشناسان از بازار هفته جاری نشان می‌دهد احتمالا شاخص به مقاومت ۱٫۶ میلیون واحد برسد.


۱۱:۲۵

قثابت از صف فروش سنگین به صف خرید نشست.


۱۱:۰۰

📌روند معاملات خودروسازان

 #خودرو نزدیک به کف روزانه با قیمت ۱۸۵ تومان حجم معاملات ۱۵۴ میلیونی را پشت سر گذاشته است؛ خرید حقیقی ۹۳ درصد

 #خساپا نزدیک به منفی ۵ درصد با قیمت ۱۷۳.۶ تومان دادوستد بیش از ۲۱۶ میلیون سهم را ثبت کرده است؛ خرید حقیقی ۸۴ درصد و حقوقی ۱۷ درصد

#خگستر با افت بیش از ۴ درصدی و قیمت ۲۴۶ تومان حجم معامله بیش از ۸۰ میلیونی داشته است؛ خرید حقیقی ۹۳ درصد

 #خپارس در منفی ۵ درصد با قیمت ۱۱۰ تومان افزایش عرضه را به همراه دارد و حجم معاملات آن به ۹۵ میلیون سهم رسیده است؛ خرید حقیقی ۹۶ درصد

 #خبهمن کاهش بیش از ۳.۵ درصدی با قیمت ۱۸۵ تومان و حجم معامله ۱۷۰ میلیونی را به ثبت رسانده است؛ خرید حقیقی ۴۸ درصد و حقوقی ۵۱ درصد

 #خزامیا در پایین‌ترین حد روزانه با قیمت ۷۰۶ تومان جابجایی ۱۱ میلیون سهم را به ثبت رسانده و با افزایش عرضه همراه شده است؛ خرید حقیقی ۷۹ درصد و حقوقی ۲۱ درصد


۱۰:۴۳

#همراه پر عرضه و #اخابر از مخابراتی ها با گرایشی منفی متعادل معامله می شوند.


۱۰:۴۱

تاپکیش با تعادل میان خریداران و فروشندگان تک نماد مثبت گروه رایانه ای ها است.


۱۰:۴۰

خدمات فنی و مهندسی امروز با افت قیمت داد و ستد می شوند.#تپولا با گرایشی مثبت متعادل اند.#رنیک و #رتکو با افت قیمت متعادل اند.#تابا پر عرضه ی گروه است.


۱۰:۳۰

کانه های فلزی نیز امروز معاملات منفی را تجربه می کنند.#کاما, #کچاد, #ومعادن, #کمنگنز, #تاصیکو, #کگهر, #تکنار و #اپال منفی و متعادل اند.در این میان #کروی و #کگل مثبت و متعادل اند.#کدما نماد مورد توجه گروه است.


۱۰:۲۰

اطلاعات بازار:

شاخص کل ۱,۴۷۶,۸۷۱

۱۱۶۹۱.۸۰ واحد منفی

ارزش بازار ۵۹,۳۳۳,۳۸۸ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۲۰,۶۶۶ میلیارد ریال

حجم معاملات ۲.۲۷۱ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

فولاد ۱۵۳۱ واحد منفی

شبندر ۱۰۳۶ واحد منفی

تاپیکو ۷۵۰ واحد منفی

پارسان ۶۹۵ واحد منفی

وغدیر ۶۶۲ واحد منفی

فملی ۵۹۷ واحد منفی

شپنا ۵۸۶ واحد منفی

بیشترین حجم معاملات :

دی ۱۹۴ میلیون سهم

خبهمن ۱۴۱ میلیون سهم

شبندر ۱۲۰ میلیون سهم

خساپا ۱۲۰میلیون سهم

خودرو ۹۲ میلیون سهم


۱۰:۰۰

محصولات شیمیایی امروز با افت قیمت همراه اند.#کیمیاتک, #شتوکا, #شسینا, #شفارا و #شغدیر پر عرضه های گروه اند.#نوری, #تاپیکو, #پترول, #شگویا, #شپدیس و #شاراک منفی و متعادل اند.#شفن و #شپلی مثبت و متعادل اند.در این میان #شکام و #شرنگی نمادهاس مورد توجه گروه اند.


۹:۲۹

بانکی ها نیز با گرایشی منفی همراه اند.#دی, #وبملت, #وتجارت, #وبصادر, #وپارس, #ونوین, #سامان, #وسینا و #وخاور با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.#سمایه با افزایش تقاضا و #وپست, #وملل و #وکار مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۹:۲۱

فراورده های نفتی امروز با افت قیمت همراه اند.#شپنا, #شبندر, #شبریز, #شبهرن, #شرانل و #ونفت با گرایشی منفی متعادل اند.#شزنگ پر عرضه و #شپاس تک نماد مورد توجه گروه است.


۹:۲۰

فلزات اساسی با تعادل میان خریداران و فروشندگان نوسان قیمت را تجربه می کنند.#فولاد, #فملی, #فروس, #فخوز, #کیمیا, #فجر, #کویر, #فباهنر و #زنگان نمادهای منفی و متعادل گروه اند.#فزرین, #فاسمین, #فمراد, #هرمز, #فایرا, #فرآور و #فسپا نیز با گرایشی مثبت متعادل معامله می شوند.


۹:۰۰

بازار امروز با نوسان قیمت آغاز به کار کرده است.


۸:۴۵

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#ولیز

#کدما

#سنیر

🔹بیشترین عرضه بورس

#وسرضوی

#وپاسار

#شپنا

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#شکام

#قشیر

#توسن

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#غگیلا

#فرابورس