بازار سرمایه پس از سپری کردن ۴ روز سبز اکنون در موقعیت ارزیابی قرار گرفته است.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس؛ در صورتی که امروز و فردا شاهد افزایش قابل توجه حجم و ارزش معاملات و در عین حال جلوگیری از تشکیل صف‌های فروش باشیم، بخش قابل توجهی از وجوه خارج شده توسط فروشندگان در هفته آتی مجددا به بازار باز خواهد گشت‌.


۱۱:۱۰

فنی و مهندسی ها نیز با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان رتکو با گرایش منفی و متعادل معامله می شود. تپولا نیز پر عرضه در کف قیمتی خود به صف نشسته است.


۱۱:۰۰

چندرشته ای ها در غیاب شستا با گرایش مثبت، متعادل اند. در این میان وبانک تک نماد منفی و متعادل گروه است.


۱۰:۵۰

شاخص کل برای چندمین بار در ماه های اخیر محدوده ۱٫۳ میلیونی را باز پس گرفت.


۱۰:۴۰

در میان معاملات سبز رنگ کانه های فلزی تکنار تک نماد منفی و متعادل گروه است.


۱۰:۲۰

بیمه ای ها با گرایش مثبت افزایش قیمت را تجربه می کنند. در این میان اتکام، وسین، وحافظ، وحکمت، پارسیان، وآفری و وتعاون با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.


۱۰:۱۵

بانکی ها همسو با دیگر گروه ها با گرایش مثبت و متعادل معامله می شوند. نمادهای وبصادر، وپارس، وپاسار، ونوین، سمایه، وگردش، وشهر و وخاور با گرایش مثبت و متعادل معامله می شوند. وتجارت، وبملت، وکار، سامان و وسالت نمادهای پر تقاضای گروه اند. در این میان وملل تک نماد منفی و متعادل گروه است.


۱۰:۱۰

بیشترین حجم معاملات
خساپا ۹۱۱ میلیون سهم
خودرو ۸۰۹ میلیون سهم
خگستر ۱۵۹ میلیون سهم
خپارس ۱۴۶ میلیون سهم
شتران ۱۳۲ میلیون سهم


۱۰:۱۰

اطلاعات_بازار
شاخص کل ۱,۲۹۹,۷۸۹
۵۱۶۹.۴۲ واحد مثبت
ارزش بازار ۵۱,۹۷۳,۰۹۲ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۶,۵۲۵ میلیارد ریال
حجم معاملات ۳.۷۱۷  میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
خودرو ۷۰۱ واحد مثبت
وبملت ۶۲۱ واحد مثبت
اخابر ۳۹۰ واحد مثبت
خساپا ۳۸۶ واحد مثبت
وبصادر ۳۶۴ واحد مثبت
وتجارت ۲۳۵ واحد مثبت
فولاد ۱۴۶ واحد مثبت


۱۰:۰۰

نفتی ها با عقب نشینی خریداران نوسان منفی قیمت را تجربه می کنند. نمادهای شپنا، شبندر، شبریز، شسپا، شرانل، شپاس، شنفت با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان نیز شتران، شاوان، شبهرن و شراز با گرایش مثبت، متعادل اند.


۹:۴۰

در این دقایق با عقب نشینی خریداران شاهد افزایش عرضه در پالایشی ها و البته خودرویی ها هستیم که از سقف قیمتی خود فاصله گرفتند.


۹:۳۵

شیمیایی ها نیز با معاملاتی سبز رنگ همراه اند. نمادهای نوری، پترول، زاگرس، شگویا، فارس، بوعلی، تاپیکو، شبصیر، شیران، شاروم، پارس و پارسان با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. کلر، شلعاب، شتوکا و شسم نیز از جمله نمادهای پر تقاضای گروه اند. در این میان آریا، شلرد، کیمیاتک، شصدف و شغدیر با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.


۹:۲۵

نبض مثبت در معاملات خودرویی ها محسوس است. نمادهای خگستر، خاور، خپارس، خبهمن، خزامیا، ختور، خموتور، ختوقا، خزر، خمحرکه و خرینگ با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. خودرو، خساپا، خکاوه، ورنا، خاذین و خبنیان از جمله نمادهای مورد توجه گروه اند. تشتاد نیز تک نماد منفی و متعادل گروه است.


۹:۰۰
بازار امروز با استقبال خریداران با گرایش مثبت و پرتقاضا آغاز به کار کرده است.


۸:۴۵
🔹برترین‌های تقاضای بورس
وتجارت
وبملت
خساپا

🔹بیشترین عرضه بورس
وسخوز
غدشت
وسرضوی

🔹برترین‌های تقاضای فرابورس
هرمز
آکورد
سپیدما

🔹بیشترین عرضه فرابورس
شگامرن


۸:۳۰