روز گذشته بورس شروع بسیار خوبی داشت و توانست مرز ۲.۵ میلیون واحد را پشت سر بگذارد، به طوری که نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۱.۵۲ درصدی همراه شد و خود را به محدوده ۲.۵۱۸ میلیون واحدی رساند. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز همچون گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و رشد ۲.۴۸ درصدی را به ثبت رساند تا به طور کلی روز خوبی برای سهامداران بازار سرمایه رقم بخورد. ارزش معاملات خرد سهام نیز در سطوح بسیار خوبی قرار گرفت و توانست به محدوده ۲۰۳۳۲ میلیارد تومانی برسد که این موضوع با همراهی ورود پول ۱۴۵۵ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی نشان از تمایل بالای بورسی‌ها به ادامه مسیر صعودی داشت.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

۰۹:۴۵⏰

اخابر یک روز پس از بازگشایی، منفی شده و در محدوده ۱,۵۵۰ تومان ۲,۲ درصد منفی ادامه می دهد. یک چهارم از فروش‌های امروز آن را حقوقی‌ها انجام داده اما بالغ بر ۹۱ درصد از خریدارانش حقیقی هستند.
خبر تکمیلی…


۰۹:۳۴⏰
در نیم ساعت ابتدایی بازار، شاخص کل مثبت ۵ هزار واحد و شاخص هم‌وزن مثبت ۱۳ هزار واحد رشد کرده است. همچنین ارزش معاملات خرد بالغ بر ۴,۷ همت و تراز پول خرد مثبت ۳۱۰ میلیارد تومان است.


۰۹:۳۳⏰
تأثیر زیادی که معاملات منفی بزرگان بازار بر شاخص دارد سبب شده تا با توجه به معاملات منفی این نمادها در روز جاری، شاخص در حال عقب‌نشینی باشد.


۰۹:۲۰⏰
دی در دقایق ابتدایی حجم معامله قابل توجه بیش از ۱.۳ میلیاردی را ثبت کرده و با قیمت ۱۸۷.۶ تومان در مثبت ۵ درصد با صف خرید همراه است.


۰۹:۲۰⏰
خودرو با قیمت ۴۱۵ تومان در مثبت ۲.۵ درصد و خساپا با قیمت ۳۵۶ تومان با رشد بیش از ۳.۵ درصدی همراه است.


۰۹:۱۷⏰
گروه‌های خودرو و قطعه‌ساز و بانکی بازار امروز را سبز آغاز کردند، اما بزرگان گروه فلزات اساسی در محدوده منفی هستند.


۰۹:۱۴⏰
معاملات امروز با افزایش ۸ هزار واحدی شاخص کل متأثر از خودرو، شیران، خساپا، وبصادر و وتجارت آغاز شده است.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش
بیش از ۲۶۰ صف خرید در مجموع به ارزش حدود ۴,۲ همت، صدرنشین‌ها: وملی، پی‌پاد، وبرق، خکمک و واتی
فقط ۷ صف فروش در مجموع به ارزشی در حدود ۴۰ میلیارد تومان، صدرنشین‌ها: سصفها، خفولا، ثاصفا، کبافق، وسنا