در آخرین روز معاملاتی هفته جاری شاخص کل باز هم با اصلاح رو به رو شد و در پایان، بازار با ۲۸ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس، ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر شاخص کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را از دست دهد انتظار می‌رود شاخص در در کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باقی بماند و برای بازگشت به یک میلیون و ۴۰۰ نیاز به محرک و اعتماد بیش‌تری خواهد داشت.


۱۰:۲۰

اطلاعات بازار:

شاخص کل ۱,۳۹۰,۷۳۲

۱۷۰۲۵.۴۳ واحد منفی

ارزش بازار ۵۵,۵۲۱,۶۱۸ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۲۰,۵۱۸ میلیارد ریال

حجم معاملات ۲.۷۴۸ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

پارس ۱۳۸۸ واحد منفی

شپدیس ۱۰۹۵ واحد منفی

شپنا ۹۵۶ واحد منفی

فملی ۹۳۷ واحد منفی

شبندر ۷۶۲ واحد منفی

وغدیر ۶۳۹ واحد منفی

پارسان ۶۰۹ واحد منفی

بیشترین حجم معاملات :

خودرو ۱۶۶ میلیون سهم

خساپا ۱۵۴ میلیون سهم

کرمان ۱۴۷ میلیون سهم

خگستر ۱۳۶ میلیون سهم

وبصادر ۱۰۴ میلیون سهم


۹:۲۸

خودرویی ها امروز افت یکپارچه ی قیمت را تجربه می کنند.#خودرو, #خساپا, #خگستر, #خنصیر, #خپارس, #خبهمن, #خزامیا, #ورنا و #خاذین مثبت و متعادل اند.#خلنت, #خرینگ, #خکار, #ختور و #خدیزل از جمله پر عرضه های گروه اند.#خفنر با تعادل میان خریداران و فروشندگان و #خکاوه با تقاضا نمادهای مثبت گروه اند.


۹:۲۲

بانکی ها امروز با افت قیمت همراه اند.#وتجارت, #وبصادر, #ونوین, #وپست, #وگردش, #وسینا و #سامان پر عرضه های گروه اند.#وشهر و #وسالت مورد توجه گروه اند.#وزمین و #سمایه مثبت و متعادل اند.


۹:۱۶

فلزات نیز با آغاز معاملاتی پر عرضه همراه اند.در این میان #فولاد, #هرمز, #فجر, #کویر, #فمراد, #ارفع و #فولاژ مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.#فملی, #فجهان, #ذوب, #فاسمین و #فسبزوار با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کنند.#فسرب, #فروی, #فافق, #فگستر و #فسازان پر عرضه های گروه اند.


۹:۱۵

نفتی ها نیز با افت قیمت داد و ستد می شوند.#شتران و #شاوان با تعادل میان خریداران و فروشندگان نمادهای مثبت گروه اند.#شتران, #شپنا, #شبندر, #شبریز و #شسپا نیز منفی و متعادل معامله می شوند.


۹:۱۰

 بازار بورس تهران امروز را متعادل آغاز کرد، اگرچه هنوز هم نوسانات منفی در کلیت بازار به ویژه بزرگان مشهود است اما از فشار عرضه ها تا حد زیادی کاسته شده است.


۸:۴۵

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#انرژی

#سیمرغ

#های_وب

🔹بیشترین عرضه بورس

#شاراک

#شفن

#لپارس

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#آسامید

#سپیدما

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#زاگرس

#شکام

خبر در حال تکمیل است…