معاملات کم‌رمق بازار سرمایه در روز گذشته، توانست شاخص کل بورس را به اندازه دو هزار و ۲۹۸ واحد بالا ببرد و با رشد اندک ۰.۱۵ درصدی، به پله یک میلیون و ۵۴۸ هزار واحدی برساند. در این میان، ارزش معاملات خرد هم بسیار اندک بود و نگرانی از ورود دوباره بازار سهام به تله رکودی را افزایش داد. شاخص هم‌وزن هم تنها هزار و ۹۲۶ واحد بالا رفت و با رشد ۰.۴۰ درصدی، در ارتفاع ۴۸۲ هزار و ۷۷۹ واحدی ایستاد. در بازار دیروز همچنین ۳۹۲ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال انجام شد و شاهد خروج پول ۲۳۷ میلیارد تومانی بودیم.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

۱۱:۴۲⏰
نمادهای وساخت و ثالوند از گروه انبوه‌سازی با رشد ۷ درصدی قیمت، خریدارانش را صف‌نشین کرده‌اند و در این گروه ثجنوب، کرمان و وآذر با افت قیمت همراه هستند.
خبر تکمیلی…


۱۱:۲۷⏰
هم‌اکنون ۴۴۵ نماد در مدار منفی دنبال می شوند و ۱۶۹ نماد معاملاتی مثبت دارند. ارزش صفوف خرید ۱۹۵ میلیارد تومان است و ارزش صفوف فروش به ۵۵۹ میلیارد تومان رسیده است. ارزش معاملات خرد نیز تازه پس از گذشت بیش از دو ساعت، از مرز ۲ هزار میلیارد تومان عبور کرد!
شاخص کل بورس تهران تحت تأثیر کاهش قیمتی نمادهای فارس، شستا، پارسان و فملی بالغ بر ۶ هزار واحد از ارتفاعش کاسته شده و در ارتفاع ۱ میلیون و ۵۴۲ هزار واحد قرار گرفته است. شاخص هموزن نیز افت ۱۷۰۰ واحدی را تجربه می‌کند.


۱۰:۳۸⏰
در میان معاملات سرخ پتروشیمی‌ها، نمادهای شپترو، شلعاب و شدوص با اقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده‌اند.


۱۰:۳۰⏰
در این دقایق شاهد شکل‌گیری موج جدید از عرضه در اکثر گروه‌ها به‌خصوص گروه فلزی و پالایشی هستیم.


۱۰:۲۰⏰
شستا با قیمت ۹۴.۴ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۱۰۶ میلیون سهم رسیده است؛ خرید حقیقی ۳۵ درصد و حقوقی ۶۵ درصد/ تمامی نمادهای گروه چندرشته‌ای با افت قیمت همراه هستند.


۱۰:۱۶⏰
وساخت حدود نیم ساعت است که با صف خرید دنبال می‌شود. طی یک و نیم ماه اخیر این سهم بیش از ۸۰ درصد بازدهی داده است.


۱۰:۱۶⏰
بیشترین حجم معاملات
وساخت ۳۶۲ میلیون سهم
شستا ۱۰۰ میلیون سهم
فاذر ۹۷ میلیون سهم
خگستر ۶۲ میلیون سهم
شتران ۴۲ میلیون سهم


۱۰:۱۵⏰
اطلاعات بازار
شاخص کل ۱,۵۴۶,۳۲۵
۱۹۵۲ واحد منفی
ارزش بازار ۵۶,۸۶۳,۳۷۸ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۳,۵۶۸ میلیارد ریال
حجم معاملات ۲.۰۵۰میلیارد سهم

نمادهای تأثیرگذار در شاخص
فارس ۳۹۹ واحد منفی
کگل ۲۷۱ واحد مثبت
شستا ۲۶۶ واحد منفی
شتران ۲۳۹ واحد منفی
فملی ۲۱۷ واحد منفی
شپنا ۲۰۶ واحد منفی
وسپه ۱۳۳ واحد مثبت


۱۰:۰۴⏰
پدرخش و پتایر با رشد ۴ درصدی قیمت از نمادهای مورد توجه گروه لاستیک هستند.


۰۹:۵۷⏰
در گروه سرمایه‌گذاری‌ها، نمادهای وسنا، وبرق، فلات، وآتوس، وثنو، وملت، ولقمان و سنوین با صف خرید همراهند. وآوا هم از ۲۷۴ تومان تا ۲۹۵ تومان ۶,۱ درصد مثبت بالا آمد.


۰۹:۳۹⏰
معاملات گروه بانکی در غیاب نمادهای دی، وبملت و وتجارت با افت قیمت همراه هستند، در حالی که وسینا پس از سه روز کاهش قیمت با رشد ۷ درصدی قیمت صف خرید ۱۴۰ میلیونی تشکیل داده است.


۰۹:۳۶⏰
برخی از نمادهای حمل‌ونقلی با اقبال خوبی همراه شدند. حآسا، حرهشا و حتوکا صف خرید هستند.


۰۹:۳۶⏰
گروه خودرو و قطعه‌ساز در غیاب خودرو، خساپا، خبهمن، خاور و خزامیا متعادل و منفی دنبال می‌شود.


۰۹:۳۱⏰
در گروه فلزات نمادهای فولاد، فخوز و فملی مماس بر صفر تابلو با گرایش مثبت و ذوب نیز پس از چهار روز رشد متوالی همچنان در محدوده مثبت معامله می‌شوند.


۰۹:۱۷⏰
معاملات امروز با سرخپوشی ۶۳ درصدی نمادها آغاز شد. نیمه دوم بازار دیروز نوید چنین شروعی را برای روز جاری می‌داد. بازار همچنان بی‌رمق دنبال می‌شود.


۰۹:۱۴⏰
پالایشی‌ها متعادل و نزدیک به صفر تابلو آغاز به کار کردند. نمادهای شپنا و شبندر در محدوده مثبت و شتران، شاوان، شبهرن و #شبریز در محدوده منفی نوسان دارند.


۰۸:۵۰⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش

۵۴ صف خرید، ۴۰۰ میلیارد تومان
صدرنشین‌ها: شپلی، وآتوس، فلات، ثنوسا و ولملت

۵۳ صف فروش، ۴۱۰ میلیارد تومان
صدرنشین‌ها: خبنیان، وسالت، خکاوه، فنفت و وشهر