شاخص کل اول هفته را با فشار فروش آغاز کرد و بازار در همان دقایق ابتدایی، بیش از ۲۰ هزار واحد افت کرد، اما در میانه بازار ورق برگشت و قدرت خریداران رفته رفته بیشتر شد تا جایی که آخرین معامله بیش از ۶۵ درصد نمادهای بازار در محدوده مثبت انجام شد و شاخص با کاهش ۸,۳۶۶ واحدی به عدد ۱,۶۴۳,۷۲۱ واحد رسید. صنایع دارویی، فلزات اساسی و غذایی‌ها از صنایع پرتقاضای بازار بودند. شاخص هم‌وزن نیز با تأثیرپذیری یکسان از کل نمادهای کوچک و بزرگ بازار که در شروع تا میانه‌های بازار با افت بیش از ۸۰۰ واحدی روبه‌رو شده بود، در نهایت به رنگ سبز درآمد و با ۷۰۰ واحد رشد به سطح ۵۰۴ هزار و ۹۰۵ واحد رسید.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :

۰۹:۳۱⏰
نمادهای گروه بانکی هم همسو با بازار معاملات سبزی دارند. دی، وتجارت، وبملت، وبصادر و وپاسار با پیشروی قیمت دست به دست می‌شوند.
خبر تکمیلی…


۰۹:۳۱⏰
امروز ۱۰,۰۰۰ دستگاه خودروی دنا پلاس دستی سفید از طرف گروه صنعتی ایران خودرو با قیمت پایه ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در تالار خودرو بورس کالا روی میز فروش رفته که تا این لحظه ۱۶ هزار و ۹۷۶ تقاضا برای آنها در سیستم ثبت شده است.


۰۹:۳۰⏰
خریداران نمادهای وتوس، کرمان، ثشاهد، ثمسکن، ثعمرا از گروه انبوه‌سازی با رشد ۷ درصدی قیمت به صف نشسته‌اند.


۰۹:۳۰⏰
گروه خودرو در غیاب خودرو و خساپا معاملات سبزی دارند. نمادهای خگستر، خمحرکه، خبهمن، خزر و ختور با رشد ۷ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۰۹:۰۰⏰
وضعیت بازار در مرحله گشایش

۵۷ صف خرید ۳۸۴ میلیارد تومانی
به صدرنشینی خکرمان، تپسی، پاسا، شپلی و فالوم

۸ صف فروش ۳۳۳ میلیارد تومانی
به صدرنشینی وسالت، خبنیان، آبین، فجوش و ثنظام