جدیدترین قیمت سورن پلاس بنزینی اعلام شد. شرایط پیش فروش این خودرو را بخوانید.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، جدیدترین قیمت سورن پلاس بنزینی را در ادامه بخوانید.

قیمت مدل ۱۴۰۱ سمند سورن پلاس بنزینی ۵۱۵ میلیون تومان است. قیمت کارخانه سمند سورن پلاس بنزینی ۲۶۱ میلیون تومان و قیمت کارخانه سمند سورن پلاس دوگانه سوز نیز ۲۸۱ میلیون تومان است. قیمت روز سمند صفر سورن پلاس بنزینی مدل ۱۴۰۰ به ۴۹۵ میلیون تومان رسیده است.

برند مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۱ | ایران خودرو – مالتی مدیا (نمایندگی) صفر ۲۴۹,۲۸۶,۰۰۰
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۱ | ایران خودرو (نمایندگی) صفر ۲۶۱,۴۲۲,۰۰۰
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۱ | ایران خودرو – مالتی مدیا صفر ۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس بنزینی ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس دوگانه سوز ۱۴۰۱ | ایران خودرو (نمایندگی) صفر ۲۸۱,۱۸۹,۰۰۰

شرایط پیش فروش سورن پلاس

ایران خودرو در نظر دارد همزمان با فرارسیدن دهه فجر، خودرو سورن پلاس بنزینی را با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه به فروش برساند.

این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود.

طرح فروش سورن پلاس بنزینی از ۱۳ بهمن تا ۲۲ بهمن اجرا می‌شود و متقاضیان می‌توانند در این مدت اقدام به ثبت نام خودرو کنند.

خودرو کد خودرو مبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال) رنگ زمان تحویل
سورن پلاس بنزینی ۵۷۵ ۱.۰۴۶.۰۰۰.۰۰۰ خاکستری، سفید، نقره‌ای، مشکی متالیک خرداد الی اسفند ۱۴۰۲

مبلغ پیش پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است. قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل، محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت می‌گردد.

میزان سود مشارکت در موعد تحویل خرداد و تیر %۱۴، مرداد الی دی %۱۶ و موعد تحویل بهمن و اسفند %۱۸ میباشد. سود انصراف در تمامی موعدهای تحویل %۳ کمتر از سود مشارکت میباشد.

حساب وکالتی برای خرید خودرو الزامی است؟

به منظور فراهم سازي شرايط لازم برای دست‌يابی مشتريان واقعی و مصرف‌كنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وكالتی كه توسط متقاضيان نزد بانك‌هاي ملي، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتايج قرعه‌كشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضيانی كه برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام كنند و مشتریان منتخب در قرعه‌کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتريان براي افتتاح حساب وكالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اينترنتی بانك‌های ياد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تكميل فرم وكالتی نزد بانك اقدام كرده و ميزان موجودی برابر با ۹۰۰ ميليون ريال از وجه خودرو كه در بخش نامه تعیین شده را در اين حساب نگهداری كنند. افتتاح حساب وكالتی صرفا براي متقاضيان عادي است و مادران و متقاضيان نوسازی خودروهای فرسوده از اين موضوع مستثنا هستند.