به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت جدید تیگارد x35 اعلام شد. شماره گذاری این خودرو در ایران آغاز شده و قرار است به زودی در سامانه یکپارچه خودرو عرضه شود. همزمان با شماره گذاری این خودروی جدید، قیمت قطعی خودرو تیگارد X35 نیز مشخص شده است. براساس اعلام شرکت مونتاژکننده، […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت جدید تیگارد x35 اعلام شد. شماره گذاری این خودرو در ایران آغاز شده و قرار است به زودی در سامانه یکپارچه خودرو عرضه شود.

همزمان با شماره گذاری این خودروی جدید، قیمت قطعی خودرو تیگارد X35 نیز مشخص شده است. براساس اعلام شرکت مونتاژکننده، تیگارد X35 با قیمت قطعی یک میلیارد و ۴۹ میلون تومان، عرضه می‌شود. خودروهای تیگارد X35، فقط در رنگ سفید و مشکی آبنوس فروخته می‌شوند.

این کراس‌اور کامپکت از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد و ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور را به کمک یک گیربکس CVT با شش دنده مصنوعی، به چرخ‌های جلو می‌فرستد. مصرف سوخت ترکیبی این کراس‌اور شهری به ۷٫۴ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

تیگارد X35 امکاناتی مانند سقف پانوراما، استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد لاستیک، ترمز پارک برقی، نمایشگر هشت اینچی لمسی، چراغ های LED، سنسور پارک، دوربین عقب و… را ارائه می‌دهد.

امیرحسین اسفندیاری، مدیر خدمات پس از فروش تیگارد موتور، نیز از فعالیت سه نماینده فروش و خدمات پس از فروش در شیراز، تهران و بابل در فاز نخست با توجه به تیراژ محدود خبر داد و گفت در آینده نمایندگان تیگارد در سه شهر اصفهان، تبریز و مشهد نیز راه‌اندازی خواهند شد.

امروز دقیقا یکسال از تولد «سانیار موتور پارسیان» گذشت و حالا به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت ایرانی – چینی، برای عرضه محصولات‌شان از اواخر سال ۱۴۰۱ یا از اوایل سال ۱۴۰۲ آماده شده‌اند.