بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو، از ریزش قیمت خودروهای چینی حکایت دارد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس، روند قیمت‌ها حاکی از آن است که برلیانس کراس ۱٫۶۵ لیتر مدل ۱۳۹۹ از ابتدای خرداد ماه تاکنون با ریزش ۳۰ میلیون تومانی مواجه شده و هم‌اکنون در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری مدل ۱۴۰۲ نیز در بازار از ابتدای خردادماه ۱۵ میلیون ارزان شده و ۸۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

ام‌وی‌ام X22 اتوماتیک اسپرت لاکچری مدل ۱۴۰۱ هم با کاهش ۱۵ میلیون تومانی قیمت، ۹۸۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

اما ام‌وی‌ام X55 اکسلنت اسپرت مدل ۱۴۰۰ در حدود ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و در بازار یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آن است که جک S3 اتومات مدل ۱۴۰۱ در بازار از ابتدای خردادماه ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

از سوی دیگر، چری آریزو ۵T IE از ابتدای خرداد ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز,همچنین فونیکس FX پریمیوم مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۵۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز ۳۰ میلیون تومان ارزان شده و ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.