رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تماس‌های مردمی معطوف به تقدیر و تشکر از پلیس مبنی بر بحث سند سبز به عنوان سند رسمی بود و باید از دادستان کل کشور تشکر کرد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تماس‌های مردمی معطوف به تقدیر و تشکر از پلیس مبنی بر بحث سند سبز به عنوان سند رسمی بود و باید از دادستان کل کشور تشکر کرد.

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از سامانه ۱۹۷ گفت:با توجه به نیاز و درخواست مردم هر زمان که لازم باشد در مرکز ۱۹۷ حاضر می شویم و تلاش داریم نیاز‌های مردم را برطرف کنیم.

وی افزود: تماس‌هایی که امروز با این سامانه گرفته شد بیشتر معطوف به تقدیر و تشکر از پلیس مبنی بر بحث سند سبز به عنوان سند رسمی بود و باید از دادستان کل کشور تشکر کرد وی به موضوع ورود کرد و این مشکل که از دیر باز با وجود رای دیوان و کمیسیون اصل ۹۰ وجود داشت با ورود دادستان کل کشور برطرف شد

سردار هادیانفر گفت: آنچه که به پلیس ابلاغ شده با توجه به شرایط قرمز و نارنجی در اکثر شهر‌ها و این که مراکز شماره گذاری در گروه ۲ صنوف قرار دارند این است که باید ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش روزانه داشته باشیم؛ در طول روز پلیس با افزایش ۲ ساعته کاری سعی کرد این مشکل را برطرف کند.

وی ادامه داد: محل احراز محل سکونت از مراکز حذف و به پلیس +۱۰ واگذار کرده‌ایم و امید داریم که طی چند روز آینده مراکز نوبت دهی نظم بیشتری بگیرند و باتوجه به اینکه این مراکز به خاطر کرونا ۲ ماه و نیم به تعطیل بودند تراکم زیادی صورت گرفته است.

وی درباره بخشودگی جرایم هم گفت: مجلس شورای اسلامی به درخواست پلیس راهور تمام جرایم تا پایان سال ۱۳۹۹ را به اصل جریمه بازگردانده است و تا دی ماه ۱۴۰۰ فرصت برای پرداخت وجود دارد و شهروندان ازاین فرصت استفاده کنند چرا که در پایان دی ماه ۱۴۰۰ جرایم به میزان دو برابری خود باز می‌گردند.