به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : بر اساس اعلام مقامات پکن، غول فناوری و تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند شیائومی قرار است در آینده کارخانه‌ای با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰۰ خودروی برقی در پایتخت چین احداث کند. آژانس توسعه اقتصادی “شهر الکترونیکی پکن” در حساب‌رسمی خود در وی چت اعلام کرد که این کارخانه خودروسازی […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : بر اساس اعلام مقامات پکن، غول فناوری و تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند شیائومی قرار است در آینده کارخانه‌ای با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰۰ خودروی برقی در پایتخت چین احداث کند.

آژانس توسعه اقتصادی “شهر الکترونیکی پکن” در حساب‌رسمی خود در وی چت اعلام کرد که این کارخانه خودروسازی در دو فاز ساخته خواهد شد و دفاتر فروش و اداری و تحقیقاتی خود را در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری پکن خواهد ساخت.

سازمان پکن آی-تاو پیش‌بینی می‌کند این کارخانه در سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه برسد. شیائومی اعلام کرد که قصد سرمایه گزاری ۱۰ میلیارد دلاری در بخش خودروهای الکتریکی جدید طی ۱۰ سال خواهد بود.

شرکت شیائومی هزاران فروشگاه افتتاح کرده است تا رشد فروش داخلی را برای تجارت گوشی‌های هوشمند خود افزایش دهد، اما درنهایت قصد دارد از این فروشگاه‌ها به‌عنوان کانالی برای برنامه‌های خود برای فروش خودروهای الکتریکی تولید خود استفاده کند.