کارآفرین و سهامدار بهمن گفت: ما با بهترین‌ها که در بهمن جمع شده‌اند باید بهترین محصولات را ارائه دهیم.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : حمید کشاورز در مراسم افتتاح خط وانت شرکت بهمن دیزل در شهرک صنعتی البرز قزوین با اشاره به اهمیت ساخت محصول باکیفیت در بهمن گفت: ایران یکی از مناسب‌ترین کشورها در منطقه برای تولید خودرو است و تنوع آب هوایی، بزرگی سرزمین و وجود سوخت شرایط یک بازار خوب را فراهم کرده ولی باید اراده و فکر را بکار بگیریم و از دل خلاقیت‌های جوانان بهترین محصول را تولید و عرضه کنیم.
کشاورز افزود: از چهل سالی که در صنعت هستیم سی سال است که در صنعت خودروسازی وارد شدیم و همیشه سعی کردیم یاد بگیریم. پنج سال گذشته که به بهمن پیوستیم در کنار ۲۰۰ هزار سهامدار در گروه بهمن تلاش کردیم خود را باور داشته باشیم تا بتوانیم آرام آرام یک خودروساز بشویم. هرچند راه زیادی داریم در صنعت خودرو تا به آنچه در ذهن داریم برسیم.
کارآفرین و سهامدار بهمن در ادامه گفت: در صنعت خودرو ذینفع باید هم سازنده باشد و هم مصرف‌کننده تا پایداری اتفاق بیفتد و توسعه شرط اصلی برای یک تولید مناسب است. اصلی که در پنج سال گذشته در بهمن رواج داده‌ایم این است که از خودمان انتقاد کنیم. ما با بهترین‌ها که در بهمن جمع شده‌اند باید بهترین محصولات را ارائه دهیم.
حمید کشاورز در خصوص پروژه انتقال خط وانت گفت: این برنامه را پنج سال پیش در نظر گرفتیم و شروع به توسعه واحد تولیدی کردیم و الان که این افتتاح انجام می‌شود یک شروع برای مدرن کردن و توسعه وانت‌های ما خواهد بود و بخش‌های دیگری نیز در راه داریم و شاید هرفصل یک توسعه جدید در بهمن دیزل داشته باشیم.
کشاورز در آخر با اشاره به سهم پنجاه درصدی بهمن دیزل در بازار گفت: برای رسیدن به یک تجاری ساز موفق مسیر خیلی طولانی را باید طی کنیم. نیازهای تکنیکی و عملیاتی و تکنولوژیکی زیادی داریم که با عزم جهادگران عرصه تولید اعم از مدیران و پرسنل به دست خواهیم آورد.